Gå til innhold

Uti Vår Hage (nett-TV)


Steina

Anbefalte innlegg

Det er seriøst mange som ikke har sett eller hørt om Uti Vår Hage..

Dette må jeg få en slutt på..

 

post-34143-1183450895_thumb.jpg

 

Handling:Uti Vår Hage er en humorserie signert Bård Tufte Johansen, Harald Eia og Atle Antonsen. Filmene handler lite om hagearbeid, men mye om hva tre lystige hjerner kan finne på når de kommer sammen.

 

Se alle episodene på NRK sin nett-TV

 

Episode 1: Ridderreiser

En klassisk kjærlighetshistorie mellom en homeopat og en allmennpraktiker. Dansker som ikke forstår hverandre og et reisebyrå som lurer blinde.

 

Episode 2: Fanget i norsk film

En konspiratorisk historie om hvorfor norsk film var så dårlig. Homofile historikere, mobildetektiven og logoped for utvannede dialekter.

 

Episode 3: Frelseren

En skummel historie om myndighetene som vil stoppe en ny frelser. Rødt hår museum og Bollekinn & sigar.

 

Episode 4: Statsministeren

Forebyggingssentralen - et firma som prøver å tjene penger på forebyggende arbeid. Statsministeren og Børge Ouslands nye ekspedisjon.

 

Episode 5: Operasjon Rettferdighet

Venstresiden i Norge forsøker å jevne ut de store forskjellene i samfunnet. Ved å sprøyte noe i drikkevannet i en liten bygd i Norge, bytter alle jobber. Dokumentaren om Orderud Gård - The Musical og et trendy begravelsesbyrå.

 

Episode 6: Hulter til bulter

En andregenerasjons innvandrer som følger sin drøm og angrer. Legen som egentlig er dyrlege og Alt om min onkel.

Endret av Steina
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Er det noen her som har dvd'en? Er på jakt etter artist og navn på et klassisk musikkstykke med piano som spilles av i episode 1 når de blinde folka roter rundt og er kjempeglade, mens journalistene spør om de bare skal leve i god tro eller få alt ødelagt ved å få servert sannheten. Hjelpe meg, vær så snill! Det står nemlig i rulleteksten, men på nett-tv var det for utydelig å kunne lese.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...