Gå til innhold

Uti Vår Hage (nett-TV)


Steina

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg trodde 'Uti vår hage' var et hageprogram jeg. :dontgetit:

 

Jeg får se om jeg får sett noen episoder. :)

Der bomma du saftig, det er et program ala "Borettslaget" med Robert stoltenberg,

der Harald Eia, Atle Antonsen og Bård Tufte spiller masse forskjellige roller i syke situasjoner. Det er faktisk svært bra humor, og veldig bra gjennomført opplegg.

Jeg så bare Kristoffer Schau i en liiiten birolle i en episode.

 

Man treffer igjen karakterene i flere av episodene. Men det handler ikke om en spesiell ting eller sted, bare masse lange sketsjer.

 

Artig å se igjen Lena fra Døden på Oslo S i Harald Eia-versjon.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Uti Vår Hage må være noe av det sykeste av Norsk komedie som er laget!

Så jævlig bra den end-credits-scenen på hver episode; en gammel fyr som går med en plenklipper (ja, han klipper ei plen) med solbriller og en sneip i kjeften, mens vi hører den psychopatiske sangen i bakgrunnen! Seriøst, det er helt genialt! har ikke noe med noe å gjøre! :lol:

 

Selvfølgelig er jo alt de har i selve serien også veldig artig (og sykt). Absolutt å anbefale. :yes:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Uti vår hage er helt genialt! Elsker mest av alt de spøkene om folk med rødt hår! :!:

 

Til dere som liker intro sangen...

Jeg vet at dere har rippet en, men de som har laget den har lagt ut en link- den finner dere her.

Dersom dere vil ha litt bedre kvalitet er det bare å høyreklikke på linken til sangen, så klikke på "save target as".

Endret av Do_the_Bender
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...