Gå til innhold

Forumets uoffisielle bass-tråd


Krankemot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har spillt bass i litt over ett halvt år nå.Jeg fikk tilbudet om å begynne i ett band som heter Overthrow, hvis jeg var villig til å gå fra gitar til bass. Dette var grunnen til at jeg begynnte med instrumentet, og trives godt med dette :) spiller nå på en Classic Vibe Jazz Bass® ’60s (squier), men ønsker å kjøpe meg en bass som er i noen klasser over denne etterhvert. Har ingen bassforsterker hjemme, men spiller på en vox ad50vt gitarforsterker. Har ikke tenkt å kjøpe meg noen forsterker til å ha hjemme før jeg evt. selger gitarforsterkerene mine.

 

Sjekk ut bandet vårt på http://www.myspace.com/overthrowno der vi har lagt ut demo av tre sanger som vi spillte inn i sommer. Det er også video av den første konserten jeg spillte med overthrow. UKM videoen var med den tidligere bassisten.

 

 

goggen

 

Edit: hvis noen bor i stavanger/sandnes området kan dere se oss live på tribiute i sandnes der vi er support band til purified in blood og Kvelertak :)

Endret av goggen92
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg sikler litt på Fleabass. Men disse selges ikke i Norge, såvidt jeg vet. Hvordan er det med import, hvilke sider anbefales og hvor mye toll/moms er det?

 

Hmm. Funnet en del reviews som sier den ikke er så mye å ha. Kanskje jeg heller skal spare litt og heller tenke på en MM StingRay eller Sterling.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Jeg sikler litt på Fleabass. Men disse selges ikke i Norge, såvidt jeg vet. Hvordan er det med import, hvilke sider anbefales og hvor mye toll/moms er det?

 

Hmm. Funnet en del reviews som sier den ikke er så mye å ha. Kanskje jeg heller skal spare litt og heller tenke på en MM StingRay eller Sterling.

Sånn generelt: Det er ikke toll på musikkutstyr, 'bare' 25% moms som legges på totalprisen inn i landet - varepris + frakt, så kommer det gjerne et tollbehandlingsgebyr på toppen av det igjen. Nøyaktig hva det er avhenger av speditøren, men det er typisk noen hundrelapper.

 

M.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...