Gå til innhold

Tråden for de unormale


Dotten

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg er unormal. Det vet jeg ved meg selv. Trenger egentlig ikke føre opp alle grunnene, men når andre har gjort det, så får jeg poste noen grunner jeg og.

 

-Jeg er en veldig følsom, romantisk, emosjonell, sensitiv gutt

-Jeg avskyr sport/biler/mc/andre gutteting (bortsett fra data)

-Jeg har ingen planer om å ta lappen de første 20 åra

-Jeg elsker rot (I følge mamma og pappa er jeg unormal)

-Jeg er fornøyd med utseendet mitt til tross for at jeg ikke ser ut i det hele tatt og har en større Colavom

-Jeg er paranoid

-Jeg er kverulant

-Jeg tilbringer veldig mye tid foran PC'en, men kan ikke så altfor mye om det for det

-Jeg suger opp uante mengder unyttig informasjon og alt jeg leser husker jeg, så lenge det ikke er skole/jobbrelatert/viktig for meg å kunne

-Jeg klarer ikke å lære meg det lærerne vil jeg skal lære

-I en alder av 17 hadde jeg lest rundt 1500 bøker

-Jeg leser konstant et eller annet, så lenge det ikke er skolerelatert

-Jeg er bestandig trøtt, sløv og ukonsentrert, uansett hvor mye/lite søvn jeg har hatt.

-Jeg kan sovne i bunn og grunn hvor som helst. I kø for å komme inn på en konsert, gående hjem fra skolen, mens jeg kjører scooter (ikke å anbefale. Smertefullt å våkne i ræva på en buss 100 meter lenger fremme), lent mot en colaautomat, oppå en fryseboks, bare stående i stua eller gående på vei opp trappa (veldig vondt å våkne), men absolutt ikke ombord i et fly, selv halvveis neddopa med sovetabletter

-Jeg hører heller på 400 år gammel opera enn nymotens musikk

-Jeg har et veldig rotete utseende/rom/liv, men på/i PC'en/mobilen/DVD/CD-samlinga mi/min må jeg ha komplett orden

-Jeg er veldig sjenert og har sosial angst

-Jeg er ikke glad i å møte/ringe folk i det hele tatt

-Jeg liker ikke å forlate rommet mitt

-Hater sosser/berter intenst, men går likevel på en skole som er fyllt med dem

-Jeg er psykisk/fysisk avhengig av Coca-Cola. Det klikker for meg om jeg ikke får min daglige rasjon. Drikker gjerne 5 liter i løpet av en dag uten å plages av noe annet enn tom lommebok

-Jeg har aldri stresset/stresser ikke/vet egentlig ikke helt hva det er å være stressa

-Jeg avskyr sminke/parfyme/piercinger, men tatoveringer er helt greit

-Jeg har aldri blitt forelska i ei jente pga. utseendet (bortsett fra øyene og smilet)

-Jeg AVSKYR å forandre noe i livet mitt/ommøblere rommet mitt/andre i familiens, takler ikke å skifte ut møbler osv

-Jeg avskyr å skifte på senga og få nytt, rent sengetrekk. Det gjør meg utrolig ukomfortabel og jeg har vansker med å sove i det den første uka

-Jeg er så lat at det er sjelden jeg orker å stå oppreist i dusjen

-Jeg er så lat at det er sjelden jeg orker å kle av meg før jeg legger meg om kvelden

-Jeg er så lat at jeg heller sitter 4 timer i ei steintrapp og leser og venter på at pappa skal bli ferdig på jobb så jeg kan sitte på med ham, enn å ta bussen hjem å gå opp bakkan for å komme hjem

-Jeg er så avslappet at folk flest blir irritert etter å ha vært i nærheten av meg i maks 10 minutter (Gjelder særlig om morgenen)

 

Er veldig mye annet også, men orker ikke å skrive mer nå.

Er så trett at jeg holder på å falle av stolen.

 

edit:

-Jeg husker ting som skjedde for flere år siden, drømmene mine osv, men om folk skal forklare meg noe, har jeg glemt hva det første de sa var, etter 10-15 sekund.

Dette irriterer vettet av lærere og slike folk som prøver å lære meg noe

-Jeg har en ting for Alf Prøysen og har ALT han har gitt ut av musikk samt alle bøkene/tekstene han har gitt ut

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Jeg er vel en av de som er mest Harry Potter fanatiker. Er det noe jeg aldri får nok av så er det ting som har noe med Harry Potter å gjøre, jeg godtar alt så lenge det om Harry Potter!

Ellers er jeg jo som ganske mange vet en jente som prøver å kunne noe om data, og det er det kanskje ikke alle jenter som gjør! (?)

Når det gjelder hukomelse, ja det er en fin ting! Så lenge det ikke har noe med skole å gjøre så kan jeg huske det meste, jeg husker hva jeg hadde på meg i 6. klasse men jeg kan ikke huske engelske gloser som er viktige på en prøve! (Det er kanskje ikke det aller mest unormale, men det er vel ikke såå normalt å huske hva man hadde på seg for tre år siden?)

Hvis jeg skal late som at jeg er sjokkert starter de andre å prate om at jeg burde bli den nye skrik (Det er to som er uenige, jeg og en annen!)

På MSN (med cam) driver jeg på med de sykeste utrykk, og hvis folk ikke passer seg kan de se alt mulig rart (Nei, ikke det! :nei: )

Det er egentlig ikke så rart kanskje det jeg skriver men jeg har veldig problemer med å skrive hvor sprø jeg er. Hadde ikke skrevet dette hadde det ikke vært for TLZ.

 

Endrer det sikkert senere, når jeg greier å tenke ut mer!

Lenke til kommentar

Hvis jeg skal forklare om meg selv, og hvordan jeg er, må jeg nesten dra frem noen eksempler - ting jeg har gjort.

 

I fjordsommer så klippet to venninner og jeg ut to hull til øynene i et papir, lagde en kant nederst og limte den til en bolle. Den bollen tok vi med oss ned til et kryss der det er mye traffikk og det går en trikk. Vi satte på musikk (en ringetone) og danset en spesiell dans vi hadde laget. Vi fikk 5 kronen av en man, trikken plinget på oss, og flere biler stoppet og noen tuta, mens en åpnet vinduene og skrudde opp volumet på full guffe.

 

Jeg har også gått med "sosse-bånd" hvor det har stått SOSS ER DRITT på ved Frogner og i Bogstadveien. Der hamret en hel rekke soldater i en liten, rar buss på vinduet og pekte på oss (meg og venninna mi) og så ut til å le seg i hjel. Folk snudde seg etter oss og måpte og vi holdt på å dø av latter. En liten gutt fra Marienlyst stoppet oss og brølte: "DISSER DU MEG?!" vi bare gliste og gikk, vi.

 

En annen gang var vi i England på sikkelig fænci-hotell, der rappa vi barberhøvler så det sang, og vaskedama kom litt etter oss (vi mista 4-6 stykker foran henne :-D) men vi kastet oss inn i et rom og låste døra vi, så det gikk bra.

 

På skolen er jeg også ofte veldig hyper. For en stund siden reiste jeg meg opp og brølte mot Kunst og Håndverks lærern at han var en sopp siden han krevde vi skulle tegne en teit ting. Dessuten er musikklæern min helt skjokkert over meg, siden jeg var på gruppe med noen som ikke gjorde en shait, så jeg brølte at jeg ikke gadd mer, smelte døra i trynet på dem og marsjerte bort.

 

Data driver jeg også mye med, og er 64578 ganger bedre enn de i klassen :p Driver også med tegning, og tegner alt - noe som gjør at jeg skille seg ut.

Harry Potter er selvfølgelig også en viktig sak - slik som med Tonio. Snakker noen om det, hiver jeg meg inn i diskusjonen.

Jeg er mot Ringenes Herre, óg, noe som egentlig er ganske uvanlig, og jeg protesterer høylytt hver gang det kommer opp.

 

Jeg skiller meg jo også ut i klassen da, siden jeg er ett år yngre enn alle sammen - men får bedre karakterer enn de fleste. men det er ganske gøy da ;)

Jeg er ganske godt til å diskutere når jeg går inn for det, og. Et godt ordforåd kan drepe hvem som helst, har jeg fått høre lenge. Ikke det at drap er noe særlig tema for meg - tror jeg da..

 

Jeg virker kanskje ikke helt gal, når jeg kun forteller om dette, men jeg er unormal. Jeg skiller meg ut på skolen, og til hverdags. Og egentlig er jeg veldig glad for det.

JEG GÅR MOT STRØMMEN! *kaste seg rundt i skumgummi*

Endret av Ronja
Lenke til kommentar

-Tror jeg har fått leddgikt i en alder av 18 år.

 

-Har så stive ledd at jeg så vidt rekker ned til kneet når jeg står med strake bein.

 

-Er på do (bommelom) 3 ganger om dagen til fast tid: før skolen kl 7.30, når jeg kommer hjem fra skolen rund 16.30. og før jeg legger meg rundt 24.00

 

-Har hatt slatters (voksesmerter) i knærne siden jeg gikk ut av barneskole.

 

-er veldig redd for bendelorm

 

-har enda ikke smakt noen som jeg ikke liker

Lenke til kommentar
Jeg har aldri vært forelska. :cry: (14 år)

 

Flere som har vært forelska i meg though.

Det er normalt. Som sagt var det en her som var 17 og aldri hadde forelska seg... noen forelsker seg ikke før de er langt opp i 20 årene...

 

btw. Det siste har aldri skjedd med meg...

Lenke til kommentar
Jeg er unormal. Det vet jeg ved meg selv. Trenger egentlig ikke føre opp alle grunnene, men når andre har gjort det, så får jeg poste noen grunner jeg og.

 

-Jeg er en veldig følsom, romantisk, emosjonell, sensitiv gutt

-Jeg avskyr sport/biler/mc/andre gutteting (bortsett fra data)

-Jeg har ingen planer om å ta lappen de første 20 åra

-Jeg elsker rot (I følge mamma og pappa er jeg unormal)

-Jeg er fornøyd med utseendet mitt til tross for at jeg ikke ser ut i det hele tatt og har en større Colavom

-Jeg er paranoid

-Jeg er kverulant

-Jeg tilbringer veldig mye tid foran PC'en, men kan ikke så altfor mye om det for det

-Jeg suger opp uante mengder unyttig informasjon og alt jeg leser husker jeg, så lenge det ikke er skole/jobbrelatert/viktig for meg å kunne

-Jeg klarer ikke å lære meg det lærerne vil jeg skal lære

-I en alder av 17 hadde jeg lest rundt 1500 bøker

-Jeg leser konstant et eller annet, så lenge det ikke er skolerelatert

-Jeg er bestandig trøtt, sløv og ukonsentrert, uansett hvor mye/lite søvn jeg har hatt.

-Jeg kan sovne i bunn og grunn hvor som helst. I kø for å komme inn på en konsert, gående hjem fra skolen, mens jeg kjører scooter (ikke å anbefale. Smertefullt å våkne i ræva på en buss 100 meter lenger fremme), lent mot en colaautomat, oppå en fryseboks, bare stående i stua eller gående på vei opp trappa (veldig vondt å våkne), men absolutt ikke ombord i et fly, selv halvveis neddopa med sovetabletter

-Jeg hører heller på 400 år gammel opera enn nymotens musikk

-Jeg har et veldig rotete utseende/rom/liv, men på/i PC'en/mobilen/DVD/CD-samlinga mi/min må jeg ha komplett orden

-Jeg er veldig sjenert og har sosial angst

-Jeg er ikke glad i å møte/ringe folk i det hele tatt

-Jeg liker ikke å forlate rommet mitt

-Hater sosser/berter intenst, men går likevel på en skole som er fyllt med dem

-Jeg er psykisk/fysisk avhengig av Coca-Cola. Det klikker for meg om jeg ikke får min daglige rasjon. Drikker gjerne 5 liter i løpet av en dag uten å plages av noe annet enn tom lommebok

-Jeg har aldri stresset/stresser ikke/vet egentlig ikke helt hva det er å være stressa

-Jeg avskyr sminke/parfyme/piercinger, men tatoveringer er helt greit

-Jeg har aldri blitt forelska i ei jente pga. utseendet (bortsett fra øyene og smilet)

-Jeg AVSKYR å forandre noe i livet mitt/ommøblere rommet mitt/andre i familiens, takler ikke å skifte ut møbler osv

-Jeg avskyr å skifte på senga og få nytt, rent sengetrekk. Det gjør meg utrolig ukomfortabel og jeg har vansker med å sove i det den første uka

-Jeg er så lat at det er sjelden jeg orker å stå oppreist i dusjen

-Jeg er så lat at det er sjelden jeg orker å kle av meg før jeg legger meg om kvelden

-Jeg er så lat at jeg heller sitter 4 timer i ei steintrapp og leser og venter på at pappa skal bli ferdig på jobb så jeg kan sitte på med ham, enn å ta bussen hjem å gå opp bakkan for å komme hjem

-Jeg er så avslappet at folk flest blir irritert etter å ha vært i nærheten av meg i maks 10 minutter (Gjelder særlig om morgenen)

 

Er veldig mye annet også, men orker ikke å skrive mer nå.

Er så trett at jeg holder på å falle av stolen.

 

edit:

-Jeg husker ting som skjedde for flere år siden, drømmene mine osv, men om folk skal forklare meg noe, har jeg glemt hva det første de sa var, etter 10-15 sekund.

Dette irriterer vettet av lærere og slike folk som prøver å lære meg noe

-Jeg har en ting for Alf Prøysen og har ALT han har gitt ut av musikk samt alle bøkene/tekstene han har gitt ut

Mye av det med soving og husking kjenner jeg igjen i meg selv :p også er hendene mine plagsomt varme

Lenke til kommentar

He he... Hendene mine er plagsomt gummi:P

Fingrene kan som oftest bøyest langt bak/helt tilbake.

Effektivt når jeg møter folk som ikke takler sånt.

Husker det var et av knepene mine til å syke ut motstanderne i gymtimen.

Jeg stillte meg foran dem, fikk dem til å se på meg, og bøyde fingrene bakover mot resten av handa/arma:P

Lenke til kommentar

Jeg er totalt følelsesløs når det kommer til død og generelt jævlige ting, spesielt når de kun er grafisk fremstilt og ikke "virkelige".

Jeg snakker høylytt om å drepe små barn når jeg blir sint.

Jeg skjeller gjerne ut mobilselgere på gaten.

Jeg synes Hitler og Goebbels (m.m) var genier.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg synes Hitler og Goebbels (m.m) var genier.

Utvilsomt.

 

Likevel synes jeg (seriøst) du burde slutte å se så mye film å faktisk få deg et virkelighetsbegrep. ;)

Lenke til kommentar

woohoo, jeg har også sosial angst, og klarer ikke bli kjent med folk. Tror det er ca. 20 personer i klassen som ikke er glad for/i meg.

Er redd for at folk skal anmelde meg KONSTANT, tør knapy bytte navn på msn for at jeg ikke skal bli lagt for mye merke til.

Helt siden 6. klasse har jeg gleda meg til stemmeskifte, og når det kom er det et helvete.

Jeg digger LOTR og kan se det flere ganger etter hverandre.

Jeg misbruker irioni, gjerne flere ganger om dagen. Er veldig sarkastisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...