Gå til innhold

Hvorfor begynnte du å røyke/snuse?


Bogan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg prøvde å røyke en gang fordi eg var nyskjerig... begynte aldri...

 

 

Snus... er noe av det værste som finnes her i verden..

Har aldri prøvd det(og ikke i helvete om eg gjør det!)

Men det lukter så helt forferdelig.... vil heller være i en tykk røyksky enn å sitte ved siden av en som baker.... ÆÆÆÆÆSJ!!!!

 

 

:p

Lenke til kommentar

Hang med feil folk. Var småforelska i ei jente når jeg gikk i 5. klasse. Hun røyka, og som den ultrakleptomane mestertyven jeg var på den tiden stjal jeg masse røyk til henne. Det endte jo opp med at jeg måtte ta meg en selv også, så utviklet det seg derfra.

 

Min første røyk hadde jeg med 2 stebrødre. Husker ikke hvor gammel jeg var, men jeg var mindre enn 10 år. Men på det tidspunktet nøyet jeg meg med den ene.

Lenke til kommentar

Jeg og en kopis satt oss ute i skogen med farens askebeger. Vi tok oss en stump hver, poffet og gikk inn igjen . Slik fortsatte vi den sommeren helt til jeg trekte ned røyken. Jeg var rar ei stund, men etterhvert kom det seg. OG det ble godt. Har ikke noe med å være kul akkurat, røyker i skjul og vil helst ikke at folk skal vite jeg røyker.

Lenke til kommentar

Startet med festsiggen. Det var vel mest fordi alle andre gjorde det. Deretter gikk jeg over til LANsigg. Føltes helt konge og naturlig å ta en sigg mellom cs-omgangene. Så var det en sommer der vi sto wakeboard tidlig på dagen, spillte CS på kveldene og drakk når vi følte for det. Dette varte så ogsi hele sommeren. Da var jeg blitt så glad i røyken at jeg ikke ville slutte (Angrer som faen nå).

Røykte ikke fast før jeg startet VK1... :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...