Gå til innhold

Hvorfor begynnte du å røyke/snuse?


Bogan

Anbefalte innlegg

Men når jeg satt et ord i "" betyr det at jeg bruker ordet i mangel av et bedre ord og at ordet ikke kan tolkes direkte etter dets betydning

Okay.

 

Da synes jeg dette var litt "gulrot." :p

 

Nei, on-topic:

Har aldri selv verken røyket eller snuset, og er rimelig fornøyd med det. Har jo spart en haug med penger, helse, you name it.

 

Konklusjon: Røyk er noe dritt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja dere kan helt sikkert greie å diskutere meg ned med kverrulering på det utsagnet! Forstår dere ikke hva jeg mente med det så lavær å kverruler så jævelig, har ingen interesse av å forklare det mer!

 

Jeg mener ikke et fysisk behov for rus, jeg mener ikke en placebo effekt. Jeg mener spenningen med dette å "ruse"(røyk gir ikke en rus i den forstand) seg som tiltrokk.

 

Men ferdig med det her nå forstå de som vil og drit i det dere som må kverrulere!

Lenke til kommentar
Selv begynnte jeg å snuse for å dekke et "rusbehov" og selvsagt for å være tøff

Kult.

Enten er du med på ironien eller du forstod den ikke; men nei jeg synes ikke det er kult, det er tåplig spesielt når en ser hvor kule de som gjør det tror de er, før de selv forstår at det ser patetisk ut

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Begynte å snuse fordi miljøet på fotballaget la opp til det. Hadde ikke fortsatt om det ikke var godt første gangen. Har sluttet nå, vært "ren" i 3 uker.

Lenke til kommentar
Ja vet det, men de aller fleste begynner av den grunnen.

Mange begynner rett og slett fordi de synes det er behagelig også, fordi de synes det er sosialt og hyggelig. Så nei, "de aller fleste" er nok å ta veldig hardt i. De aller fleste som begynner når de er 14, ja, ellers. nei.

 

Og fjortiss er ingen alder men en tilstand og på dette området er folk langt eldre enn 14år vil jeg påstå!

 

La oss begrense det til ungdomsskolealder, da. Poenget er uansett at det som regel ikke blir sett på som spesielt "kult" å røyke i alderstrinnene oppover, selv om det kanskje er vanelig som en sosialiseringsgreie. Jeg kjenner folk som begynte å røyke godt ut i videregående, rett og slett fordi de likte det.

Lenke til kommentar

Mente ikke 100 som et tall, men som et annet ord for å ha prøvd det noen ganger...

 

Hehe så dere likte det med en gang dere da? Hvor gamle er dere? Tror ikke noe på at det er mulig å like det med en gang, er jo ikke mulig å trekke ned en gang!

 

Er jo de som tror at noen måneder gir avhengighet, tull!!! Det er kun placebo effekt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...