Gå til innhold

Hvorfor begynnte du å røyke/snuse?


Bogan

Anbefalte innlegg

Mente ikke 100 som et tall, men som et annet ord for å ha prøvd det noen ganger...

Skjønte det.

 

Hehe så dere likte det med en gang dere da?

 

Ja, det gjorde jeg. Den lille nikotinrusen er fiffig og etterhvert behagelig, uansett hvordan man vrir og vender på det.

 

Hvor gamle er dere?

 

J'ai 17 ans.

 

Tror ikke noe på at det er mulig å like det med en gang, er jo ikke mulig å trekke ned en gang!

 

Tro det eller ei, men du har nok tapt den debatten.

 

Er jo de som tror at noen måneder gir avhengighet, tull!!! Det er kun placebo effekt

 

Kommer an på hvem man er, hvor mye man røyker/snuser, og nei, det ikke kun placeboeffekt. Det finnes for øvrig mange gradet av avhengighet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ang det med godt, noen synes smerte er godt!!! Mulig du synes svimelheten kvalmen er god fordi den kommer fra nikotin og du finner det spennende! Men kom ikke her og si du trakk ned din første røyk og synes det var digg!

 

Ja finnes mange grader av avhengighet, men du er ikke avhengig etter en mnd uansett hvor mye du selv tror det!

Lenke til kommentar
Ang det med godt, noen synes smerte er godt!!! Mulig du synes svimelheten kvalmen er god fordi den kommer fra nikotin og du finner det spennende! Men kom ikke her og si du trakk ned din første røyk og synes det var digg!

Slutt å kverulere, gutt! Alle er ikke som deg. Hva med alkohol, da? Det er ikke spennende og godt første gangen det heller, kanskje? ... Og jeg kommer her og sier hva f*** jeg vil, egentlig, ikke kom her og fortell meg hva jeg skal mene. Takk.

 

Ja finnes mange grader av avhengighet, men du er ikke avhengig etter en mnd uansett hvor mye du selv tror det!

 

Noen måneder

 

Jeg røyka i 9 måneder, sånn rundt regnet. Det var et helvete å slutte.

Lenke til kommentar

Alkohol er noe helt annet!

9mnd er noe helt annet enn 1 mnd...

 

Jeg hadde snusa 2 år og hadde ingen problemer med å gå en uke uten! Begynnte igjen av andre dumme grunner, men nå har jeg ikke sjangs til å slutte...

 

Men jeg gir meg fortsatt ikke på at røyk er vondt og jævelig i starten, og at det tar tid å bli avhengig!

Lenke til kommentar

Slutt å kverulere, gutt! Alle er ikke som deg. Hva med alkohol, da? Det er ikke spennende og godt første gangen det heller, kanskje? ... Og jeg kommer her og sier hva f*** jeg vil, egentlig, ikke kom her og fortell meg hva jeg skal mene. Takk.

For det første kverrulerer jeg ikke, det var det nok noen andre som begynnte med! For det andre er dette et diskusjons forum, hvor en kan diskutere hva en vil. Greit du kanskje synes det er plagsomt å være diskusjons temaet(om du tolker deg selv som det) men det er du ikke! Det er du som bruker deg selv som eksempel!

Lenke til kommentar
Mennesker er forskjellig.. Noen blir kansje lettere avhengig av rusmidler av andre... Noen liker fisk andre gjør ikke, på samme måte som noen liker røyk med en gang og andre ikke!

Sannt så sannt

 

Men fortsatt skal jeg like å se den som trekker ned(ordentlig) og synes sin første sigarett er god!

Lenke til kommentar

Jo du kverulerer. Det er ikke noe poeng i å motsi meg på de samme punktene gang på gang. Jeg ble tema, fordi jeg snakker ut ifra egne erfaringer, helt greit, men ikke kom og fortell meg hva mine erfaringer er. Simple as that.

 

Alkohol er IKKE noe helt annet. Det er også et rusmiddel, det er også en greie man gjerne begynner med fordi man er nysjerrig, eventuelt at "alle andre" gjør det, det er også en rus man kan oppleve som god første gangen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg snuste i litt under 2 år og har prøvd å slutte _en del_ ganger. Du sier selv at du lett kunne gå en uke uten, jeg kunne ikke gå en halv dag uten. Det er, som Bamse_ sier, individuelt. Mennesket er faktisk ikke skapt i ditt bilde. :huh:

Lenke til kommentar
Jeg snuste i litt under 2 år og har prøvd å slutte _en del_ ganger. Du sier selv at du lett kunne gå en uke uten, jeg kunne ikke gå en halv dag uten. Det er, som Bamse_ sier, individuelt. Mennesket er faktisk ikke skapt i ditt bilde. :huh:

Jeg klarer ikke det nå bare så det er sagt! At de er skapt i mitt bilde eller helt uvesentlig... Det er min mening bare

Lenke til kommentar

Jeg er 15 år og jeg og noen kamerater driver med noe vi kaller teltpipa. Vi røyker ALDRI bortsett fra når vi sitter rundt bålet og pipa går i ring mellom oss. De stundene er innmari fine, siden vi somregel prater om ting vi ikke prater om så mye... Indre følelser og sånt.

 

Ellles har jeg stor motgang mot de som står på røykehjørnet ogg tror de er jævla tøffe hvert friminutt på skolen!

Lenke til kommentar

Jeg begynte å snuse en stund etter at jeg hadde prøvd det noen ganger. Første gangen jeg snuste synes jeg at det var godt, og jeg hadde noen kamerater som snuste. Så etter hvert begynte jeg å kjøpe snus selv. Har snust i 2-3 år nå ca, og jeg synes fortsatt at det er digg, men jeg vurderer å slutte fordi jeg ser dum ut med snus. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...