Gå til innhold

Din mest tvilsomme/flaue nyttårsepisode


vifteovn

Anbefalte innlegg

Min mest tvilsomme episode var då ein kammerat av meg sto opp kl 5 om natta og slo lens på datapulten min. Det resulterte i eit dødt sony mdrcd780 (headsett), vått bord, vått teppe, våt kakekniv :p, mus/musematte og litt våt tastaturet. Og ein god del vasking.

 

Det starta med at han var dritfull og la seg til å sova, kl 5 våkna eg som sagt av ein sildrelyd. "kva i helvete?" tenkte eg. Slo på lyset og der sto han og pisste, min umidelbare reaksjon var at eg lo som bare juling :D Var ikkje så mykje anna å finna på. Etterpå la han seg ned til å sova igjen, mens han mumla "hold kjeft din dass".

 

Han sang foresten på man u sangar i 30min på veg heim frå fest, men det var ikkje like tvilsomt :p

Endret av The_Creator
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En jævla tosk som var på fest hos meg presterte å knekke av styringspinnen på ei rakett, tenne på lunta og pælme den fra verandaen. Heldigvis så resulterte det ikke i to drept, overantent hus og 20 skadde, men i en jævla skogbrann som jeg måtte løpe ned for å slukke i bare sandaler! ARGH!

Lenke til kommentar

Mest flaue var vel når eg løp fra en rakett som eg hadde tent på og siden været i bergen har vært så heldig i det siste så var jo hagen blitt gjørmete og eg trynte ann og rævsprekk i været og alt. Resulterte med meget dritne klær. :thumbdown:

 

Sugde også brystvorten til en kompis vist men det tror eg er spøk fra de siden eg ikke husker noe fra 04 og utover. :blush:

 

Våknet med madrass oppå meg og hunden oppå madrassen. :no:

Lenke til kommentar

Kommer ikke på noen skikkelig flauser fra min side, men en jeg kjenner kom med en klassiker for noen år siden.

Han var DRIIIITA og sovna i en stol foran TV'en. Etter en stund fant noen ut at de skulle sette på TV1000 (yeah you got it: Det var sånne "skitne" filmer på) Og fyren våkna og var så full at han ikke registrerte at han ikke var aleine i rommet. han åpna smekken og da gikk jeg... Dere kan vel selv tenke dere hva som skjedde etterpå?

Lenke til kommentar
Var på en fest nå denne nyttårsaften og der var det en fyr som dreiv å tok meg på balla å kløyp meg i ansiktet mens han sleika seg rundt kjeften.. Han var ihvertfall meget tvilsom! :thumbdown:

Og du lot han gjøre det..?

Nei. prøvde flere ganger å snakke til han men han stoppa ikke. Reiste meg etter hvert opp og heiv han i veggen, deretter ba han meg og kameratenene mine dra oss til helvete ut og det trengte du ikke be meg to ganger om, makan til møkkafest er det lenge siden jeg har vert på! Var forøvrig han som hadde festen også.

Endret av mais
Lenke til kommentar
Kommer ikke på noen skikkelig flauser fra min side, men en jeg kjenner kom med en klassiker for noen år siden.

Han var DRIIIITA og sovna i en stol foran TV'en. Etter en stund fant noen ut at de skulle sette på TV1000 (yeah you got it: Det var sånne "skitne" filmer på) Og fyren våkna og var så full at han ikke registrerte at han ikke var aleine i rommet. han åpna smekken og da gikk jeg... Dere kan vel selv tenke dere hva som skjedde etterpå?

:!: :!:

 

Minner litt om en venn av meg som hadde familiegjester på middag. Han skrudde på TV'en og såg at det stod på porr, så han prøvde og skifte kanal før bilde kom. Men så streiket fjernkontollen :!: :!: hele familien satt der og såg på porr. han fikk fikset fjernkontrollen og skiftet ganske fort men "litt" kjipt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...