Flexi Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Ehrm, pleier ligge på 0/12.. Er UMULIG å drepe folk, har medium Assault. Må skyte på folk i 1min sikkert for at de skal dø.. Har drept 2 (!) folk på 2 dager, wohoo! Gir opp dette greiene her, snart.. Kjempe kjekt husk å bruke hvit ammo. Og hvis du ikke holder skyteknappen men trykker fort så er det lettere å sikte. ikke lek rambo heller
ZombieBobie Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Skrevet 5. januar 2005 Rambo kan fungere så lenge du bruker minichaingun'en og ikke kniv..hehe..
silvercrowaxe Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Rambo kan fungere så lenge du bruker minichaingun'en og ikke kniv..hehe.. Jackhammer/Lasher funker også fint. :!: Legolas
Zeph Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 (endret) Husker enda min MAX Pounder ned eit bygning, drepte ein heil del der ja Shit altså...må installere PS igjen nå. Spelte med RoT eller RoS på...*tenktepåservernavn* Joharo...eitellerannet. Trur den vart miksa med ein annan server, men sidan dei var amerikanske nesten heile gjengen gjekk det nedom og hjem med den outfiten for min del. Endret 5. januar 2005 av zeph
ZombieBobie Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Skrevet 5. januar 2005 Pounder'n har blitt byttet om med Dual Cycler max'en nå. Ikke noe grenade-spam lenger..hehe
VinterUlv Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Prøvde meg med MAX uten hell. Fant ut at sniper var tingen for meg. Det er kanskje litt for enkelt å se sniperne, menmen. Hadde en morsom game i går, da jeg skaut på en BFR, og fikk meldinga (i øverste del av chat vinduet) at BFR'en ble blind mot ground units. Ett skudd til, og meldinga om at jeg traff våpensystemet og at den fikk redusert skuddtakt dukka opp. Hehe. Forøvrig, vil anbefale folk som er nybegynnere om armored assault 1, ta en ANT (Advanced Nanite ettellerannet) og kjør den til warp gaten, fyll den opp (gjøres på baksiden av den når du er inni bobla til warp gaten) deretter kjøre ANT'en til en base din side eier men som har lite power (vises i % på kartet). Du får MASSE xp for dette, pluss at en fullt lasta ANT holder til flere slike baser.
Flexi Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 (endret) Rambo kan fungere så lenge du bruker minichaingun'en og ikke kniv..hehe.. Jackhammer/Lasher funker også fint. :!: Legolas tenkte ikke på jackhammer EDIT: noen som vet hvorfor jeg nesten alltid får connection problem når jeg recaller til sanctuary? Endret 6. januar 2005 av Flexi
ZombieBobie Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Skrevet 6. januar 2005 Uvisst Flexi..eneste jeg vet er at det å ha et tonn med screenshots i planetside folderen øker loading times en god del. Så er en god ide å flytte på disse nå og da. Så hvis du har noen hundre der er det sikkert ikke dumt å flytte de til f.eks. planetside/Screenshots/ eller no.. -ZB
Flexi Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 jeg har ikke tatt noen screenshots enda... men etter att jeg bytta fra werner til en amerikansk server(husker ikke navnet) har jeg ikke hatt loading problemer :-)
Hr. Jenssen Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 O-kå, nå spiller jeg Planetside for full rulle her. Synes det er ganske fett, men jeg synes at det er kjipt at alle er i lvl 40.000.000.000.000.000 osv osv i uendelighet, mens jeg er i lvl -40! Det blir rett og slett ikke morsomt når jeg ikke kan gjøre en dritt annet enn å få gp fordi en eller annen idiot liker å løpe forran meg når jeg holder trigger'n inne... Dessuten synes jeg FPS-opplegget på spillet er ganske fjarn. FPS-en min kan variere fra 140 til 0.4 (helt seriøst). Det har egentlig kanske lite med om jeg er i store slag o.l! (selv om at jeg bare får 140 når jeg er i sanc). Men av og til faller FPS-en min til så lave verdier som jeg ikke kunne tenke at eksisterte! Men dette er egentlig en bagatell. Noe jeg lurer på angående dere som spiller PS: Hvor spiller dere? Og hvilket imperie kjemper dere for? Hva kaller dere dere? Jeg spiller på Werner, som VS, og kaller meg MeTalliC. Det kan hende jeg har møtt på noen av dere, om dere spiller på Werner! Og hvis dere spiller som VS, kan vi jo spille sammen! Jeg kunne godt trenge litt hjelp. Og jeg er i lvl 7 btw, ikke lvl -40
Vrengtpolvott Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Jeg spiller på Werner, som NC og heter Vrengtpolvott
ZombieBobie Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Skrevet 9. januar 2005 Werner - TR - ZombieB - MoX - BR20/CR5 (Main char) Werner - TR - ZombieBobie - MoX - BR18/CR1 (Alt. char - infiltrator) Werner - TR - ZombieBurp - MoX - BR11/CR1 (Alt. char - Sniper) Emerald - VS - BarniceTheHotBarney - =C22= - BR13/CR0 (eller no) Emerald - NC - ZombieB - No outfit - BR12/CR1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå