Bob Sacamano Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 (endret) Spiller 2ern, genialt spill! Men får ikke til å komme langt, er det noen som har noen strategier? Greide å selge ca 400.000.0 kopier av half-life 3 Endret 6. juni 2007 av LpIsBackForYou
Flamme73 Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Hvor downloader man det? Kan noen gi meg en link? Høres genialt ut.
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 http://www.osirisgames.com/index.php?optio...ctfolder&cat=11 Kjedelig er alt jeg har å si, og det tok meg 10 timer å finne ut...
CHB3 Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 (endret) Direktelink: http://www.veloci.dk/gamebiz/gb2/gb2setup.exe En strategi som har funket for meg er å holde seg i Action sjangern hele tiden og starte utviklingen til dos og windows så fort det er på markedet. Og husk å lag konsoller det er der pengene er. Ett annet lite tips for å få gode medarbeidere er å tilby dem lav ukelønn, men høy "engangsbetaling" du vil tjene mye på det i lengden. Endret 6. juni 2007 av CHB3
Flamme73 Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 http://www.osirisgames.com/index.php?optio...ctfolder&cat=11 Kjedelig er alt jeg har å si, og det tok meg 10 timer å finne ut... 8798020[/snapback] Tusen takk for linken. Svirra rundt i nesten 1 time uten og finne ut noe
valentino Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Hvordan får man til å selge motorene sine? det er absolutt ingen som vil ha de jeg lager, selv om det er mye bedre enn mine konkurrenters. Jeg får heller ikke til starten noe særlig. Spillene jeg lager tjener inn bare 10% av kostverdien. Har prøvd å lage enkle spill og maksimalt gode spill i action sjangeren.
Flamme73 Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 (endret) Ossen lager man et spill? EDIT: Fant det ut! Har satt ut RockyII, The sims, Og driver på med CIA L.A. Selger bra i action sjangeren men holder på og gå konkurs:( Endret 6. juni 2007 av Flamme73
Nedward Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Og husk å lag konsoller det er der pengene er. 8798024[/snapback] Spørs det. Det er vanskelig å komme i gang tidlig med det. Jeg lagde 3 nye plattformer. 2 av dem floppet totalt (dvs. null solgte) og en var en delvis flopp (jeg tjente ca. 20 mil. Det kosta meg "bare" 11 mil. å utvikle den). Neste gang skal jeg utvikle spill til mine egene konsoller. Tror det kan stimulere salget litt.
Fox9 Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Og husk å lag konsoller det er der pengene er. 8798024[/snapback] Spørs det. Det er vanskelig å komme i gang tidlig med det. Jeg lagde 3 nye plattformer. 2 av dem floppet totalt (dvs. null solgte) og en var en delvis flopp (jeg tjente ca. 20 mil. Det kosta meg "bare" 11 mil. å utvikle den). Neste gang skal jeg utvikle spill til mine egene konsoller. Tror det kan stimulere salget litt. 8799583[/snapback] Selvfølgelig må du lage spill til egen konsoll... Den ene konsollen jeg lagde, "Virtual Evolution" fikk jeg dealet meg til 300 spill som jeg betalte for at skulle bli utgitt, desutten lagde jeg spill kun til denne konsollen. solgte den for 3000 dollar stykket , deretter sank jeg prisen gradvis ned til 200 dollar, fikk et vanvittig salg og tjente et 7 sifret nummer som var ganske høyt.
Johkmil Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Jeg klarte å tjene meg fra 3 mill til 121 mill på et spill, før oppfølgeren gjorde meg konkurs. Det verste var at den faktisk solgte mer enn originalen. Konsollsalget er ikke helt realistisk. Virtual Boy overlevde lenge, mens PlayStation ble trukket tilbake etter noen uker.
Lakus Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Jeg klarte å tjene meg fra 3 mill til 121 mill på et spill, før oppfølgeren gjorde meg konkurs. Det verste var at den faktisk solgte mer enn originalen. Konsollsalget er ikke helt realistisk. Virtual Boy overlevde lenge, mens PlayStation ble trukket tilbake etter noen uker. Realistisk konsollsalg? Wtf? Dette skal jo være ett spill du kan påvirke, ikke en historietime.. Har spilt i ca 2,5 timer nå og er oppe i 500mill ++, lansert en konsoll og driver nå med massiv lansering av spill til den for å ta over markedet. Har nemlig ikke mer enn kanskje 10% av mnarkedet selv!
Lakus Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Min første mrd Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor To konsoller, mange penger Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor En laaaang liste med baretop selgere! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Bob Sacamano Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Da har jeg utgitt diablo 2, som fikk game of the year prisen og most sold prisen, Ultima online, general 3, og nå holder jeg på med storsatsingen "Metal"! Har godt over 100 millioner kroner Noen som vet om noen andre spill som dette? Begynner å gå litt lei
Flamme73 Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Jeg klarte å tjene meg fra 3 mill til 121 mill på et spill, før oppfølgeren gjorde meg konkurs. Det verste var at den faktisk solgte mer enn originalen. Konsollsalget er ikke helt realistisk. Virtual Boy overlevde lenge, mens PlayStation ble trukket tilbake etter noen uker. Realistisk konsollsalg? Wtf? Dette skal jo være ett spill du kan påvirke, ikke en historietime.. Har spilt i ca 2,5 timer nå og er oppe i 500mill ++, lansert en konsoll og driver nå med massiv lansering av spill til den for å ta over markedet. Har nemlig ikke mer enn kanskje 10% av mnarkedet selv! 8801430[/snapback] Ossen lanserer man konsoller? Er godt opp i 100 millioner kroner men det er i lån =( Jeg sliter og spillene jeg lager er sugne =( Kan noen si meg også hvordan man kjøper reklamer? Fint om noen svarer litt kvikt
Fox9 Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Et lite tips vis noen ønsker å starte med 1 milliard: Start nytt spill, før du trykker next week så trykker du tab og skriver "testing cheat". Værsågod, 1 milliard kroner Funker ikke på spill der du allerede har gjort noe, da vil spillet avsluttes.
valentino Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 For å lage en konsoll må du bygge hardware factory. Tren opp en mann med høy leadership og Hardware slik at du kan sette han som prosjektsjef.
MrL Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Ble faktisk litt hekta på dette spillet Noen gode forslag til å tjene penger/lage bra spill?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå