Gå til innhold

WoW FB tidlig i januar...

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det eneste jeg tror nå er at Final Beta Europa vill komme til a holde på en stund siden det fortsatt er mye som må fixes å prøves før de kan slippe spillet for salg i europa.

Ja, tviler også på at dette blir en "knapp 2-ukers Final Beta" som US Open Beta var. Da var de jo i direkte konkurranse med EQ2 releasen. Men det går jo an å håpe på det :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Afff, hvorfor skal alt suge så jævlig...Dritt Jul

Helt enig! Dette var det jeg hadde gledet meg til denne julen!! :mad:

Kan ikke Blizzard begynne å sette en dato i i hvertfall?! :realmad: Klarer ikke å legge det fra meg og "ta det når det kommer", som mange snakker om her på forumet :no:

Endret av Icluz
Skrevet

Nå har blizzard allerede utsatt det til begynnelsen av Januar på en svært så glatt måte. De lot igrunn bare den lille delen med "beginning of january" bli tydeligere å tydeligere for hver lille melding som kom fra de. Om de nå utsetter igjen har de derimot gjort en tabbe, for nå er folk temmelig sint og lei av utsettelset, spesielt siden blizzard aldri sier "vi er dessverre ikke klare ennå på grunn av servere, ansatte, etc" men istedet sier "ehm... hmmm... desember... ja jo... sikkert fint det.... januar er bedre.... hmm..." Kommer dessverre sjeldent noe klart utifra det de sier. Det beste de kan gjøre nå er enten A: slippe en beta selv om de ikke har alt av nødvendig personell. Eller B: Si KLART OG TYDELIG hva det er som holder beta tilbake!

Skrevet

Ja enig, jeg begynner å bli ganske så lei av å vente. Dessverre er det jo ikke noe hjelp i å være sur på Blizzard. FB kommer når de er klare, og ikke før.

Skrevet (endret)

Uff. Har nesten gått "lei" WoW bare på grunn av alle utsettelsene på Beta-testen. Nå driter jeg i å sjekke hver eneste time om det har skjedd noe nytt hehe... jeg får heller teste ut ....ehh...

...sa jeg Wish? Øh... jeg mente selvfølgelig....hm.... Kingdom of Loathing! Jepp. Det var det ja. http://www.kingdomofloathing.com !

Endret av Xoduz
Skrevet
Uff. Har nesten gått "lei" WoW bare på grunn av alle utsettelsene på Beta-testen. Nå driter jeg i å sjekke hver eneste time om det har skjedd noe nytt hehe... jeg får heller teste ut Wish imens! Beta starter 1. januar der ;)

http://www.mutablerealms.com/

signed meg opp der nå jeg :D

Skrevet (endret)

Nei til beta, ja til retail!

Er så lei av characters som blir slettet at jeg begynner nesten å miste litt av lysten på å spille...

Edit: Litt morratrøtt ja...

Endret av nåvi
Skrevet
Nei til beta, ja til final!

Er så lei av characters som blir slettet at jeg begynner nesten å miste litt av lysten på å spille...

:!:

Du mener vel "Nei til final beta, ja til retail" ?

Skrevet

skulle ønske blizzard kunne være ærlige med releasedatoer. De har sikkert hatt en anelse om at det ikke blir beta i desember så de kunne vel sagt det med en forbanna gang.

Skrevet

Hva er det som tar tid med EU beta egentlig? Burde ikke den egentlig kunne være ferdig på linje med US ? :|

Har jo ingenting og oversette. Er det noe stort som må fikses på før de kan launche da? :/

Skrevet
Er vel bare å sette opp servere og et skaffe folk til å drive dem. Burde ikke ta lange tiden nei, men men...

En helt utrolig forenkling av en litt mer avansert sak kanskje, men i bunn og grunn sant ja. :p

Skrevet

LOL!

Hadde dere virkelig trodd at FB ville komme i år hvis den ikke kom til jul?

Folka hos Blizzard har fri som alle oss andre. Så det var bare logisk at FB ikke kommer før Januar når den ikke begynte før jul.

Skjønner dem godt, jeg ville ikke jobba med testinga i jula og nyttår.

Tidlig Januar betyr så fort Blizzard er tilbake på jobb etter nyttår.

Alt fra 3. Januar og utover.

Men jeg står fortsatt fast ved at 14 dager etter FB starter, så kommer WoW i butikkene. Med annet alt går dritt under FB og serverene ikke tåler trafikken.

Men nå har de jo allerede gjordt det en gang i USA, så Blizzard vet nok ca. hva slags innstillinger og slikt de må ha.

Skrevet (endret)

Hva vet du om at ikke de ansatte i Blizzard Europe er muslimer?

Edit:

Dessuten, hvem tror du drifter serverene, og jobber som GM's nå da? Siden CB er i gang.. spøkelser? :roll:

Endret av dimdal
Skrevet
LOL!

Hadde dere virkelig trodd at FB ville komme i år hvis den ikke kom til jul?

Folka hos Blizzard har fri som alle oss andre. Så det var bare logisk at FB ikke kommer før Januar når den ikke begynte før jul.

Skjønner dem godt, jeg ville ikke jobba med testinga i jula og nyttår.

Tidlig Januar betyr så fort Blizzard er tilbake på jobb etter nyttår.

Alt fra 3. Januar og utover.

Men jeg står fortsatt fast ved at 14 dager etter FB starter, så kommer WoW i butikkene. Med annet alt går dritt under FB og serverene ikke tåler trafikken.

Men nå har de jo allerede gjordt det en gang i USA, så Blizzard vet nok ca. hva slags innstillinger og slikt de må ha.

Blizzard holder på samme måte som Esso døgnåpent, alle dager.

Skrevet

Noen som har lest de siste nyhetene på WoW EU da....

http://en.wow-europe.com/

Many of you will remember September 30th, the start of the European Closed Beta. Four minutes before midnight, the servers went live and the gates opened to invite an ever growing number of players from all over Europe into the World of Warcraft.

Syntes det nesten hinter til at de skal gjøre det samma igjen...lol :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...