Gå til innhold

Screenshots fra spill! (Ingen poster uten bilde)


Anbefalte innlegg

Fikk SPLATOON 2 i posten i dag. :D Virker som et knallspill. Like bra som det første, men med online co-op (til visse tider...), og jeg slipper å bruke den forhatte gamepaden til Wii U. Nå får jeg bruke ProController i stedet. Win-win!

 

243s3n7.jpg

 

En kort oppsummering hva historien i Splatoon handler om.

 

 

2vdrvhw.jpg

 

Jeg sa jeg ville ha det moro med amiibo'en min, men det var ikke helt dette jeg tenkte på. :p (meg til venstre, Neon Squid Girl amiibo til høyre.)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Liten Hellblade: Senua's Sacrifice dump. Ett spill som bare var så utrolig vakkert at jeg rett ikke klarte å stoppe å klikke F12 (screenshot knappen for steam), samtidig som det leverte en historie og opplevelse jeg aldri har vært borti i noe annet spill, om dette ikke blir mitt GOTY skal det komme noe helt hinnsides bra før året er omme, applauderer Ninja Theory for hva de har klart å fått til med dette spillet og det bare med 20 utviklere, nesten så det ikke burde være mulig.

 

aZoPYGF.jpg

 

z6e12Ba.jpg

 

T9NFu6f.jpg

 

qRKjKMs.jpg

 

Dw61efX.jpg

 

l5mZqB1.jpg

 

LwuzsSi.jpg

 

hT7ImXH.jpg

Endret av Evil-Duck
  • Liker 1
Lenke til kommentar

No Man's Sky har kommet med den tredje store oppdateringen sin, som skal endre rimelig mye rart. Fra før har vi fått basebygging, biler på planetene, lasteskip og så videre. Basene kan nå deles, så andre spillere (i teorien) kan finne dem, og vi har en ny historie med mer fokus, langt bedre trading og så videre. Er fortsatt ikke helt "der" ennå, men er på god vei å bli spillet i ønsket oss i starten. Planetene skal nå også se bedre ut, og har tettere vegetasjon osv, og mye mer liv enn før. Tok da heller ikke lang tid før jeg fant tre dyreraser på samme sted på den første planeten. Kanskje ikke noe å rope hurra for, men da NMS først kom var det sjeldent jeg så mer enn to dyr samtidig, og langt mindre tre av forskjellig rase. :)

 

20729007_1913004815626236_22306283081389

 

20748256_1913022178957833_22340043325761

 

20746389_1913022538957797_49063999514688

Lenke til kommentar

Har omsider komt meg igang med Secret World Legends etter en 4 år lang pause fra The Secret World , ett utrolig morro gjensyn med et spill jeg spilte svært mye før, stemningen og questingen i dette spillet er helt uten konkurranse når det kommer til MMO etter min mening . Den nyoppussede free to play utgaven har såvidt jeg ser ikke tatt noe som helst bort fra spillet, anbefaler de som har eller har hatt noe form for interesse å prøve ut dette spillet nå som det er gratis :)

 

6WhzPsU.jpg

 

REqKeX2.jpg

 

bx214pp.jpg

 

9WaAmW0.jpg

 

HgtXntm.jpg

 

neDoYx0.jpg

 

1tAw532.jpg

Endret av Evil-Duck
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er generelt jævlig ræva på å huske å ta screenshots men det har da blitt noen opp gjennom årene. Her er ett tidlig bilde fra da jeg begynte spille WoW i Burning Crusade, hadde liten 4:3 skjerm, en clusterfuck av spells og abilities og ikke ante hva macroer og keybinds var for noe :p

 

oPChhyM.jpg

 

Litt nyere bilde med dagens UI:

 

E9SEHsT.jpg

 

ESO er rett og slett ett vakkert spill:

 

NUbI85s.png

 

Kåken i Terraria (window mode, sorry):

 

sQGksyD.png

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...