Gå til innhold

Screenshots fra spill! (Ingen poster uten bilde)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

yxNTu0k.jpg

 

Og da var man Red Mage level 70, og har fullført alt av class quests.  :dremel: Så var det å finne en ny klasse å leke med. Aner ikke helt hvilken. Samurai, dragoon, summoner, monk, machinist, black mage, white mage... så mange muligheter. Spesielt morsomt at jeg ikke trenger å bytte karakter for det heller. Er bare å velge klasse fra listen, så kan jeg skifte omtrent hvor som helst og når som helst. Utrolig kjekt system andre spill absolutt burde lære av. :)

Lenke til kommentar

Fortsetter turen gjennom Final Fantasy XIV. Begynner å bli lei av å traske på land, så da går tiden til havet. :)

 

g7RuQsl.jpg

 

Nydelig solskinnsdag i havnebyen.

 

 

4TPKR1A.jpg

 

 

Å fly er for mainstream. Jeg foretrekker å ri under vann.

 

 

B51RoV2.jpg

 

 

La nå WoW få ha de teite kung fu pandaene sine. Jeg har ninjaskilpadder. :p

 

 

OISWmHI.jpg

 

Greit, vannet var vått, og jeg ville tørke meg. Men dette var i varmeste laget...

 

iIFY3mM.jpg

 

Jeg pleier å si jeg er machnist fordi de har tøffe skytevåpen. Ikke si til noen at jeg er machnist fordi jeg kan gjemme meg for sånne som han her...  :blush:

Lenke til kommentar

E9f6g0e.jpg

 

Da jeg gikk og la meg i går kveld satte jeg de tre reservene i skvadronen min til å trene. Da jeg sjekket innom i dag hadde to stykker stukket av. Bare Toragana var igjen. Jævla streber. :p

 

 

WeF2uKb.jpg

 

Det var bedre. Work it, bitches!  :devil:  :devil:  :devil:

 

For øvrig genialt system. Kort sagt får man etterhvert en liten skvadron med AI karakterer man kan dra med seg inn i en del dungeons. Dette gir oss mulighet til å trene på "ekte" dungeons med tre AI medhjelpere. Riktignok er det et relativt lite utvalg av dungeons å velge i, men likevel. :)

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...