Skogslik Skrevet 7. august 2013 Skrevet 7. august 2013 (endret) Left 4 Dead 2: Endret 7. august 2013 av Skogslik
Lykketrolling Skrevet 18. august 2013 Skrevet 18. august 2013 (endret) Kjøpte Humble Bundle og fikk med Sims3, så tenkte å gi det en ny sjanse. Det kan bli moro. Meg og dama, nyforlovede og klare til å starte et liv sammen. ... fem minutter etter har dama satt seg fast i heisen. Dette lover bra... Skjønt, så helt ille er det jo ikke... Enda bedre å ta med en ekstra dame på soverommet. Hva kan gå galt? Vel... noe gikk tydeligvis galt et sted. Sexy undertøy til frokost? Tja, hvorfor ikke? Nabokjerriga står i undertøyet i stuen min og spiller på en arcademaskin? Ta det med ro, startet nettopp et metallband med henne og dama, så dette er heeeelt normalt. Endret 18. august 2013 av Lykketrolling 9
Lykketrolling Skrevet 21. august 2013 Skrevet 21. august 2013 (endret) Storkoste meg i Final Fantasy XIV betaen, og gleder meg enormt til spillet endelig slippes i helgen (for oss med Early Access.) Om noen var i tvil: Ja, chocobo er selvsagt med. Litt merkelig å starte med å sloss mot en marihøne. I Frankrike spiser de froskelår. Det var bare å drepe frosken først... Endret 21. august 2013 av Lykketrolling
Håvard Skrevet 28. august 2013 Skrevet 28. august 2013 Drivstoff-stasjonen starter å ta form. Må bare få opp en del tanker til, så blir dette veldig bra. Her er den avbildet sammen med tre utility-veichles. De er veldig allsidige, og kan brukes til alt fra å frakte opp nye deler fra Kerbin, til månelandinger. Jebidiah måtte ut å inspisere stasjonen i sollyset. Mangler bare å få opp litt mer drivstoff nå, før jeg kan starte en skikkelig langtur. 1
Gjest Bruker-292501 Skrevet 28. august 2013 Skrevet 28. august 2013 (endret) Mario and luigi dream team Endret 28. august 2013 av Bruker-292501
Lykketrolling Skrevet 31. august 2013 Skrevet 31. august 2013 Pene sauer. Står helt i ro og gjør ingen noe fortredt. Lar vi de være? Nope. 1
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 31. august 2013 Skrevet 31. august 2013 Dead Space 3Does somebody need a med pack? 1
Egentlig2.0 Skrevet 1. september 2013 Skrevet 1. september 2013 Et par random fra Skyrim Par fra Bioshock Infinite 1
TiNuSsS Skrevet 3. september 2013 Skrevet 3. september 2013 Måtte starte Rome Total War 2 før jeg dro på jobb i dag. 1
Bahamut Skrevet 3. september 2013 Skrevet 3. september 2013 (endret) Ifra Rome 2, spillet der utviklerne trodde at vis de la litt jobb i ansiktgrafikken så ville vi glemme den elendige gameplayen. Endret 3. september 2013 av Bahamut 5
Lykketrolling Skrevet 8. oktober 2013 Skrevet 8. oktober 2013 Har endelig fått meg til å prøve Sleeping Dogs, etter å ha hatt det installert omtrent siden det kom. Men nå da oppfølgeren er bekreftet er det vel på tide. "Picture my ass!" sa jeg. Tror han misforsto litt. Like a pro. GTA? Tøysespill.
Schreiber Skrevet 13. oktober 2013 Skrevet 13. oktober 2013 (endret) Er blitt en del Marvel Heroes i det siste. Ms Marvel, også kalt Warbird. Om noen skulle lure på hvorfor... Endret 13. oktober 2013 av Schreiber
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå