Gå til innhold

Screenshots fra spill! (Ingen poster uten bilde)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ac4: black flag:

 

 

Noen har lekt med katapulten, ser jeg? :p

 

Need for speed: Rivals. Faktisk utrolig morsomt. Bare ikke hør på de som syter over at det bare er 30fps og alt det der.

 

post-239837-0-03169300-1385333054_thumb.png

 

Fant et lite MOBA kalt Prime World jeg liker godt. Det minner svært om andre MOBAs, men her kan man bygge slott mellom oppdragene, og det er en historiedrevet tutorial. Slå den, League of Boredom med kun ett kart og fint lite annet. :p

 

post-239837-0-01668800-1385333078_thumb.png

 

Dragon's Prophet. F2P MMO + Drage etter ti minutter = Awesomeness så langt, etter å ha spilt, øh, ti minutter. :p Tar heller Need for speed nå, men kommer definitivt tilbake til dette snart.

 

post-239837-0-77639400-1385338903_thumb.jpg

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Risk of Rain.

 

Spillet bestemte seg for å crashe en stund etter jeg hadde begynt å fylle på fjerde rad med items (som du så vidt kan se på bunnen av skjermen, spillet er tydeligvis ikke laget for fire rader med items). Dette spillet øker i vanskelighetsgrad desto lenger man spiller, noe som krever at man noen ganger må haste seg litt gjennom spillet. På et visst punkt slutter vanskelighetsgraden å stige, samtidig som man får flere og flere items. Vanligvis er det et helvete å overleve på så høy vanskelighetsgrad, men jeg fikk en helt syk kombinasjon av items som gjorde det lett for meg å spille gjennom 15 levels før jeg gikk til siste level (etter level 5 kan man velge om man vil gå til siste level eller gjenta tidligere levels).

 

Noe man også kan se nede i høyre hjørne er at frameraten min begynte å droppe ganske kraftig.

 

Sxk9ZEe.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...