Gå til innhold

Hvor mye tar du i benkpress? Vær ærlig!

Kurt P

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk benkpress nå til jul. tar 55 kg, men har ikke mer vekter, så jeg har ikke fått testen max lift enda da. tar 55 tre ganger. er 14 år;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvor langt skal stangen ned da? Dette har jeg alltid lurt på egentlig

ett par cm oppføre bryste. hm, ikkje dabb den på bryset, det er juks!:D og det kan føre til skade over lengre tid.

Skrevet

Er 18 år, men veier bare 64 kg ca! Har prøvd alt jeg kan å gå opp i vekt, men det er helt umulig! Tar nå 72,5 kg i benk, 125 i knebøy, men er redd at hvis jeg ikke klarer å legge på meg kommer jeg til å stagnere og ikke komme meg videre, haha, det suger :)

Skrevet (endret)

Ingenting er umulig. Bare å spise mer enn du forbrenner. Går du ikke opp i vekt, spis mer. Du trenger ikke å begynne å spise 1000kcal mer enn du gjør nå, men øk gradvis, gjerne med 100-200kcal i uken helt til vekten flytter seg. Drikk masse melk og masse fettrike produkter.

Endret av Pijus
Skrevet

Jeg tør ikke å teste maks da det har gitt meg skulderskade før. Men jeg jeg klarer 5 repitisjoner med 100kg.

Alder: 21

Klasser. Jeg kjenner en som veier 56kg og ikke stoppet opp før han tok 120kg i benk. Han var dog litt kortvokst. Hvis du vil gå opp i vekt så spis til det gjør vondt hvert måltid.

Skrevet

Jepp, en stund siden Xeigen. Og du og Pijus er jo helt syke, jeg begynner å tro dere har helt nye gener som er starten på en helt ny tidsalder av styrkeløftere for menneskerasen :D

Skrevet

Huff, 2 mnd uten trening har satt preg.. Sleit med å få 5 reps på 90kg på mandag :( Satser på at jeg kommer meg fort oppover igjen, spørs hvor godt det går med en styrke dag i uka :/ Den som lever får se! :D

• 2 uker senere...
Skrevet
35kg.. :blush: Er jente, 17 år =)

Ikke verst egentlig, de fleste jenter sliter som regel med bare stanga (15/20kg), men du klarer nok mer. Bare å legge deg i hardtrening! :) Benkpress er veldig bra trening!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...