Gå til innhold

Julekalender 2004 - dag 24

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

101 bruker(e) leser dette emnet (33 gjester og 3 anonyme brukere)

65 medlemmer: GRendal, Pearwood, lordsmygen, SCHPONG, Same-, The_evil_blue_toad, TinY, Blizzard, c[`]laburk, kaldt, Leben, MicrolaXx, sozo, ^2mMy^, Leon28, cyberho, froebe, BloodSkull, Serqevx, goggen, geir_er_1337, a_sondre, Kuffe, Shade22, svortevik, Nizzen, Greez, wh1te, fredriku, AMD-King, alexf, millencolin, Nimblex, Solidox_, oorzako, Howard_, ZLatzman, basip, iceraven, Ntenz, Rune_F, TettSpaden, Kannath, CLaSS, DaRoxy, RBW, Dimensionx, jag, =Øyvind=, TaLo, nVIDIAsucks, _Xorcist, vegge, Bonebrain, gaaal, Bithead, Grinakarn, Lange Kjell, nitrometh, Playmofetish, [iDE-Kabel], King_mephisto, fredrikrb, loff, Stig-Arne

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Ah, da ble det julegave på meg selv allikevel da. :D

Skrevet
101 bruker(e) leser dette emnet (33 gjester og 3 anonyme brukere)

65 medlemmer: GRendal, Pearwood, lordsmygen, SCHPONG, Same-, The_evil_blue_toad, TinY, Blizzard, c[`]laburk, kaldt, Leben, MicrolaXx, sozo, ^2mMy^, Leon28, cyberho, froebe, BloodSkull, Serqevx, goggen, geir_er_1337, a_sondre, Kuffe, Shade22, svortevik, Nizzen, Greez, wh1te, fredriku, AMD-King, alexf, millencolin, Nimblex, Solidox_, oorzako, Howard_, ZLatzman, basip, iceraven, Ntenz, Rune_F, TettSpaden, Kannath, CLaSS, DaRoxy, RBW, Dimensionx, jag, =Øyvind=, TaLo, nVIDIAsucks, _Xorcist, vegge, Bonebrain, gaaal, Bithead, Grinakarn, Lange Kjell, nitrometh, Playmofetish, [iDE-Kabel], King_mephisto, fredrikrb, loff, Stig-Arne

112 bruker(e) leser dette emnet (39 gjester og 4 anonyme brukere)

69 medlemmer: datating, Sasuke-kun, GRendal, wh1te, Greez, lurerpaa, Same-, kaldt, Vandalen, -J-, iceraven, Rusher, gresh, xoop, Pearwood, lordsmygen, SCHPONG, The_evil_blue_toad, TinY, Blizzard, c[`]laburk, Leben, MicrolaXx, sozo, ^2mMy^, Leon28, cyberho, BloodSkull, Serqevx, goggen, geir_er_1337, a_sondre, Shade22, Kuffe, svortevik, Nizzen, fredriku, AMD-King, alexf, millencolin, Nimblex, Solidox_, oorzako, Howard_, ZLatzman, basip, Ntenz, Rune_F, TettSpaden, Kannath, CLaSS, DaRoxy, RBW, Dimensionx, jag, =Øyvind=, TaLo, nVIDIAsucks, _Xorcist, vegge, Bonebrain, gaaal, Bithead, Grinakarn, Lange Kjell, nitrometh, [iDE-Kabel], King_mephisto, fredrikrb

:p

Kan det være noe greie på det i forhold til andre sett da?

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
laburk' date='24/12/2004 : 00:20'] Passer det sokkel 939/MSI plat?

Socket A / 478 / 775 tror jeg er de eneste det passer til.

Skrevet

Dette settet har alle delene man trenger? Må ikke kjøpe noe uteom elelr noe sant? Og passer til alle normale hovedkort for 939 eller? Noen som vet om det passer Asus sine nForce4 kort?

Skrevet

126 bruker(e) leser dette emnet (38 gjester og 4 anonyme brukere) :)

Jepp, da ble det vannkjøling på serveren også :D Dette var sykt billig - ikke noe poeng i å ikke kjøpe det.. :p

Skrevet (endret)

Jeg fikk nestne lyst til å kjøpe det bare for å "leke" litt med det... :p

Noen som har erfaringer på hvor mye temp'en synker ved overgang fra luft til vann?

142 medlemmer leser dette emnet... :p

Endret av datating
Skrevet

Bestilt :dribble:

JA! I love HW.no+Psdata :love:

En ting.. Er det noe annet jeg bør kjøpe i tilleg til dette? Følger det med skjermkort blokk og slikt?

Igjen: halleluja, må bare le av kameraten min som bestilte dette for en uke siden til dobbel pris :!:

Skrevet

F***e, jeg som nettopp har bestilt Shuttle SN95G5 :p

Her var jo et kjempepåskudd for å fortsatt ha midi tower. Lurer seriøst på om jeg skal kjøpe et slikt sett bare for å ha det, og bruke det senere en gang...

Noen som vet om radiatoren burde duge til å utvide til en GPU-blokk?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...