Gå til innhold

Julekalender 2004 - dag 24


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja.. vet nesten ikke helt hva jeg skal si jeg.

Kommer ikke helt som en overraskelse at vi kom til å gå tom for dette settet, men at det skulle skje på 30min hadde jeg ikke trodd.

 

Anyway.. det jeg ønsker å si, er at selv om vi nå er tom på lager, vil alle som bestiller frem til midnatt julaften få settet til julekalender prisen.

Kan desverre ikke gi eksagt leveringstid for de som bestiller nå, men dette vil vi sjekke opp en av de første dagene i romjulen.

 

God jul til dere alle sammen!

Lenke til kommentar
Tja.. vet nesten ikke helt hva jeg skal si jeg.

Kommer ikke helt som en overraskelse at vi kom til å gå tom for dette settet, men at det skulle skje på 30min hadde jeg ikke trodd.

 

Anyway.. det jeg ønsker å si, er at selv om vi nå er tom på lager, vil alle som bestiller frem til midnatt julaften få settet til julekalender prisen.

Kan desverre ikke gi eksagt leveringstid for de som bestiller nå, men dette vil vi sjekke opp en av de første dagene i romjulen.

 

God jul til dere alle sammen!

Supert :)

Lenke til kommentar
Tja.. vet nesten ikke helt hva jeg skal si jeg.

Kommer ikke helt som en overraskelse at vi kom til å gå tom for dette settet, men at det skulle skje på 30min hadde jeg ikke trodd.

 

Anyway.. det jeg ønsker å si, er at selv om vi nå er tom på lager, vil alle som bestiller frem til midnatt julaften få settet til julekalender prisen.

Kan desverre ikke gi eksagt leveringstid for de som bestiller nå, men dette vil vi sjekke opp en av de første dagene i romjulen.

 

God jul til dere alle sammen!

Og God jul til PSData, min favoritt nettbutikk!

 

Hyggelig at tilbudet varer selv om det er tomt på lager!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...