Gå til innhold

Shaun of the dead


Nidhogg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøpte den her om dagen. I mine øyne en liten perle av en komedie. Men, så har jeg en noe spesiell form for humor og et noe spesielt forhold til zombiefilmer.

Må nok si meg enig der ja. Bortsett fra at den eneste zombiefilmen jeg har sett før er Dawn of the Dead. Jeg trudde Shaun of the Dead var en parodi, men det var den vel ikke.

Lenke til kommentar
Kjøpte den her om dagen. I mine øyne en liten perle av en komedie. Men, så har jeg en noe spesiell form for humor og et noe spesielt forhold til zombiefilmer.

:yes: Synes det er en hysterisk morsom film. Spesiellt når hovedpersonen går og kjøper morgenavisen og er litt trøtt:P

ja...også va det en del morsomme "frampeik", hvis det er det det heter. Som f.eks når han lille gutten sparker fotballen på Shaun, så sier Shaun: "Next time, you're dead!" og når Shaun og kompisen kommer hjem sent og bråker. Så kommer Pete ned og kjefter. Så sier kompisen til Shaun: "Next time I see him, he's dead!"

Lenke til kommentar
Kjøpte den her om dagen. I mine øyne en liten perle av en komedie. Men, så har jeg en noe spesiell form for humor og et noe spesielt forhold til zombiefilmer.

Må nok si meg enig der ja. Bortsett fra at den eneste zombiefilmen jeg har sett før er Dawn of the Dead. Jeg trudde Shaun of the Dead var en parodi, men det var den vel ikke.

Hmm jo, den er en parodi på den jo... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...