Gå til innhold

Julekalender 2004 - dag 21


Anbefalte innlegg

Hmmm... Tilbudet virka megainteressant det :)

 

Et lite problem som har oppstått nå da... : "NB: Tilbudet gjelder bare i dag og i utgangspunktet kun så langt butikkens lager rekker! "

 

Mens Komplett sine sider sier: "Lagerstatus: Ingen tilgjengelige i dag. 4 stk 2004-12-22 (Ikke på lager. Ubekreftet)"

 

 

Vil det si det ikke nytter så mye å bestille nå, for du må betale full pris uansett, eller ??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En liten ting til...

Jeg tenker å oppgradere Hovedkort og Cpu også, men har ikke penger på en måned enda.

 

Det jeg lurer på er om denne brikka vil kjøre på mitt nåværende (4-5 år gamle hovedkort) som garantert ikke klarer hastighet over PC2700, muuuuligens tilmed bare PC2100 (litt usikker der, men tror 2700).

 

Hvordan vil det fungere ? Er det mulig å klokke ned brikka til PC2700 i en måned, eller burde jeg rett og slett ikke slenge den inn i det hovedkortet i d hele tatt og bare ha den liggende til jeg får nytt hovedkort (trolig MSI K8N NEO2 Platinum-54G Hovedkort S939) ??

Lenke til kommentar
Det jeg lurer på er om denne brikka vil kjøre på mitt nåværende (4-5 år gamle hovedkort) som garantert ikke klarer hastighet over PC2700, muuuuligens tilmed bare PC2100 (litt usikker der, men tror 2700).

Skal ikke være noe problem å kjøre PC3200 brikker på ett hovedkort med max PC2700. Brikkene vil automatisk kjøre på PC2700. Såfremt at du ikke har overklokket eller noe slikt da, da må man kanskje justere litt. :)

Lenke til kommentar

Hei Folkens!

 

Disse brikkene vil jeg ha! Men som Cilveran så riktig påpeker så har de ingen på lager og får bare 2 stk. 22 dec.?!

 

Så dette er jo et helt meningsløst tilbud, man bør ikke ha en julekalender hvor varene ikke er tilgjengelige... Hadde bestilt disse umiddelbart hvis de var på lager, det er jo megabrikker!! Men hva hjelper det????

 

:roll:

Lenke til kommentar

Heisann. Snakket med komplett nå nettopp, og mannen på 'salg' mente at det ikke var noe problem. Er bare å bestille så sendes de ut til den prisen når de får inn. Jeg har hvertfall bestilt mine :p

 

Folkens, dere som har litt peiling, er dette et veldig godt kjøp? Jeg skal kjøpe ny pc sent i januar, og lurer på om minne kommer til å ha sunket tilsvarende mye i pris innen jeg bestiller? Har inntrykk av at prisen holder seg temmelig stabil, men vet liksom ikke. Jeg har IKKE peiling på ram.

Lenke til kommentar

Hallo You&Me!

 

Tror nok det er et godt kjøp, gode timings på disse brikkene.

 

Tror ikke det skjer noe dramatisk med RAM prisene, men generelt har jeg sluttet å bestille ting som er "ubekreftet", ser ofte at disse datoene forskyves frem i tid, og prisen er en ting, men man har jo gjerne lyst til å få hardwaren inn i maskina innen rimelig tid også....

 

Og siden selgern sier "når vi får de inn" så blir jeg skeptisk. Hva med en dato?? :ermm:

Lenke til kommentar
Endelig!

 

Hvordan kommer disse til å fungere på min maskin? CPU-en er klokket til 2,8, men om minnet sliter der regner jeg med at ytelsen fortsatt vil bli bedre grunnet mengde minne, selv om jeg klokker ned. Er dette forøvrig greit A64-minne?

 

*fumle med mesterkortet*

Det er digg å klokke med disse brikkene.

Kan minne om at Maccis overklokkings rekord på 6Ghz er gjort med disse brikkene bare i en 256MB utgave.

Lenke til kommentar
Endelig!

 

Hvordan kommer disse til å fungere på min maskin? CPU-en er klokket til 2,8, men om minnet sliter der regner jeg med at ytelsen fortsatt vil bli bedre grunnet mengde minne, selv om jeg klokker ned. Er dette forøvrig greit A64-minne?

 

*fumle med mesterkortet*

Hvorfor den cpu?

 

du får en Intel Pentium 4 2.6 GHz 800 FSB for 200 kr MINDRE

og en Intel Pentium 4 3.0 GHz 800 FSB for 160kr MERE

 

:hmm: Eller er det noe jeg har gått glipp av?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...