Gå til innhold

Julekalender 2004 - dag 21


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann. Snakket med komplett nå nettopp, og mannen på 'salg' mente at det ikke var noe problem. Er bare å bestille så sendes de ut til den prisen når de får inn. Jeg har hvertfall bestilt mine :p

@mr. devil

LES tråden før du spør spørsmål! 40 poster er ikke masse å skumlese..

Lenke til kommentar
hvordan er dem brikkene i forhold til disse til dette systemet? Er dem like gode, bedre eller dårligere(uten å klokke dem)? :roll:

OCZ kan kjøres på strammere timings enn Kingston ved overklokking, de krever mer volt, og kommer sannsynligvis høyere opp på FSB-stigen enn Kingston.

 

Dette baserer jeg kun på Anandtech sin test som jeg linket til på side 2, anbefaler deg/dere å sjekke de forskjellige minnebrikkene der. ;)

Lenke til kommentar
Endelig!

 

Hvordan kommer disse til å fungere på min maskin? CPU-en er klokket til 2,8, men om minnet sliter der regner jeg med at ytelsen fortsatt vil bli bedre grunnet mengde minne, selv om jeg klokker ned. Er dette forøvrig greit A64-minne?

 

*fumle med mesterkortet*

Hvorfor den cpu?

 

du får en Intel Pentium 4 2.6 GHz 800 FSB for 200 kr MINDRE

og en Intel Pentium 4 3.0 GHz 800 FSB for 160kr MERE

 

:hmm: Eller er det noe jeg har gått glipp av?

Med min maskin mener jeg den nåværende ;)

 

Kommer nok til å oppgradere til en A64, evt Pentuim M, i løpet av våren. Hvordan fungerer disse da?

 

Joa, jeg kan LCD ganske bra, men er tilsvarende idiot på minne :p

Lenke til kommentar
hvordan er dem brikkene i forhold til disse til dette systemet? Er dem like gode, bedre eller dårligere(uten å klokke dem)? :roll:

OCZ kan kjøres på strammere timings enn Kingston ved overklokking, de krever mer volt, og kommer sannsynligvis høyere opp på FSB-stigen enn Kingston.

 

Dette baserer jeg kun på Anandtech sin test som jeg linket til på side 2, anbefaler deg/dere å sjekke de forskjellige minnebrikkene der. ;)

Takk for at du svarte! Er tilbudsbrikkene gode til mitt system hvis jeg ikke skal klokke? (linket til systemet i forige post)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...