Gå til innhold

NoA vant cpl! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet
Mulig å få en hltv kopi av kampen? Må se dette.

den skal ligge på www.nesc.nu , men der må du være registrert for å laste ned

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er bare å ta av seg hatten og gratulere. Norge vinner EM? VM? i håndball og CPL Dallas på en og samme dag.

Dette beviser vel bare at nordmenn er overlegne i det "meste" ? :p

Vi er en gjeng med, sports idioter og nerder spør du meg :p

Skrevet (endret)

Men litt ontopic: Gratulerer masse til NoA, fullt fortjent. Og vet ikke om det nevnt før, men NoA er de eneste som har vunnet CPL via loser bracket.

Endret av Blib
Skrevet (endret)

Det å vinne en turnering hvor alle er topp trente og motiverte, og hvor startfeltet har deltagere fra flere land, står det som regel respekt av. Hva som kreves for å nå toppnivået i forskjellige grenene varierer heldigvis, ettersom vi alle er forskjellige. Hva slags personlige egenskaper deltagerne har er kun delvis interessant, men ofte så er unge og dyktige mennesker også tildels arrogante. Å trekke det fram i et forum er vel allikevel ganske usaklig?

Gratulerer med seieren. Det irriterer sikkert noen svensker ganske mye ;)

Endret av emacoolit
Skrevet
Jeg bare lurer, hva er loser bracket? :p

Herr Brun

Loser bracket er hvis man taper en kamp, Noa tapte mot EYE på nuke og kom derfor til loser bracket.

Skrevet
Jeg bare lurer, hva er loser bracket? :p

Herr Brun

Loser bracket er hvis man taper en kamp, Noa tapte mot EYE på nuke og kom derfor til loser bracket.

jeg syns det tapet i upperbrackets var ufortjent, på grunn av en bug ble scoren snudd fra 9-4 i NoA's favør til 10-5 i EYE sin favør, tåpelig egentlig, synd at shaGuar kasta den flashen under kassa på ramp og flasha hele mappet :(

Skrevet

Alle som taper en kamp havner i "losers bracket", eller tapersiden som det heter på norsk. Til slutt havner alle der, bortsett fra de som kommer til finalen uten tap. I finalen møtes vinneren av vinnersiden, og vinneren av tapersiden, som bare har tapt en gang. Alle som har tapt to ganger er ute av turneringen.

Denne cup-typen kalles "dobbelcup", fordi alle har to sjanser.

Det er surt å nå finalen fra vinnersiden, slik EYE gjorde, og så tape den. Hvis man skal tape en eneste kamp, så bør det jo helst ikke være finalen... :)

Skrevet

Slettet forresten akkurat 40 poster eller noe med spam. Mer nå så utestenger jeg dere hele gjengen. Snakk om denne CPL-kampen eller ikke snakk i det hele tatt.

Skrevet (endret)

syns det var fortjent jeg,henger heller med NoA enn andre klaner i CPL...

grunn?

flere norske der :p

edit:en skrivefeil,JA jeg sa feil,ikke leif

Endret av t0mm3n^_

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...