Gå til innhold

Harry Potter - Bøkene, filmene. *Spoileradvarsel*

Hva synes du om Harry Potter & The Deathly Hallows?  

344 stemmer

1. 1. Hva synes du om Harry Potter & The Deathly Hallows?

• Beste boka i serien, superbra!
      90
    • Fornøyd med boka, verdig avslutning
      161
    • Helt grei, men svarte kanskje ikke helt til forventningene
      31
    • Boka innfridde ikke i hele tatt, dårlig avslutning
      12
    • Har ikke lest den
      51

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
boka var kjemebra  :D  lure bare på hvordan det nå går med bok 7 :ermm:

Rowling skal ta seg fri frem til nyttår, ihvertfall. Ta hånd om familien, og så videre.

Skrevet
boka var kjemebra  :D  lure bare på hvordan det nå går med bok 7 :ermm:

Rowling skal ta seg fri frem til nyttår, ihvertfall. Ta hånd om familien, og så videre.

Det er da vel ingen unnskyldning for å ikke jobbe!

Skrevet

Hvordan går det å begynne med bok 6 når en ikke har lest noen av de tidligere i serien? Er de lagt opp til at man kan lese dem individuelt? (selvsagt er det nok best å begynne forfra, I know!)

Skrevet
Hvordan går det å begynne med bok 6 når en ikke har lest noen av de tidligere i serien? Er de lagt opp til at man kan lese dem individuelt? (selvsagt er det nok best å begynne forfra, I know!)

jeg tror man får minemalt med utbytte av å bare lese bok 6

Skrevet

Tror egentlig man ikke får noe utbytte. Det er som å begynne å lese siste delen av Ringenes Herre, du skjønner ikke konseptet bak det hele. Og får ikke noe medfølelse eller forstår karakterene i boka

Skrevet (endret)

Huff så teit, håpet at Snape skulle dø. Lurer på hvem som hadde tatt og byttet ut dinges i grotten jeg :hmm: R.A.B

EDIT: leste en link her og er enig at det er godt mulig det er broren til sirius.

Men noen som har en ide til hvem som skal bli harrys nye "gudfar", Harry er jo ikke særlig dreven i magi og trenger en eldre mektig medhjelper. Usikker på om det kanskje blir en som er med eller en ny person. Kanskje en gammel venn av humlesnurr som vil hevne han.

Og btw ble overrasket over at det var humlesnurr som døde, var sikker på at det var Ron eller Hermine som kom til å dø

Endret av ~Alex~
Skrevet

Jeg har tenkt ut hva den ene horcuraksusen er ! beina til faren til voldemort, Tom Riddle. Det er derfor han trengte de for å gjenoppstå, det er jo også et slags trofe, sånn for å underbygge min supre teori! :w00t:

Skrevet
Vi ser fort hvem RAM er når den norkse oversettelsen kommer. Står det signert R.A.S. er det vel ikke så mye mer å si...

Jo, fordi oversetteren får jo heller ikke vite det, han må bare gjette. Ta en råsjangs

Skrevet (endret)

Og btw ble overrasket over at det var humlesnurr som døde, var sikker på at det var Ron eller Hermine som kom til å dø

din ræv... jævla spoiler

Endret av chills
Skrevet

din ræv... jævla spoiler

OBS! SPOILERE!
Skrevet

din ræv... jævla spoiler

OBS! SPOILERE!

I know... men eg skjønnte ikke det før det var sent :blush:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...