Gå til innhold

Screenshots av WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Meg på slutten av US Open Beta

Jeg bare lurer: Var det gøy og være druid? Jeg har hørt at bare 2% velger druid, minst av alle klassene. Jeg hadde egentlig lyst til og være det men har hørt det ikke er så bra. Men hva er din mening?

Skrevet (endret)
Meg på slutten av US Open Beta

Jeg bare lurer: Var det gøy og være druid? Jeg har hørt at bare 2% velger druid, minst av alle klassene. Jeg hadde egentlig lyst til og være det men har hørt det ikke er så bra. Men hva er din mening?

Sinnsykt morsomt å spille da du har så voldsomt mange valg på hvordan du vil spille den. Jeg skjønner ikke meg på folk som sutrer over druiden egentlig. Han er kanskje ikke noe spesielt god i PvP (heller ikke noe dårlig), men mot mobs så hadde jeg null problemer med å soloe en som var 2-4 lvl over meg. Tok faktis 4 stk lvl 20 mobs mens jeg var lvl 23 en gang også, med noen måpende tilskuere på siden :)

Men spiller du druid så trenger du iallefall ikke å frykte at blizzard nerfer classen din, noe de muligens gjør med paladin og shaman osv. Warrior og Druid tror jeg kun kan se frem til noen positive patcher fra nå av (hvis de gjør noe i det hele tatt da)

Endret av apollox
Skrevet
humm.. litt flaut men.. Kan noen forklare meg hva "nerfe" er for noe? :blush:

Nerfing er å svekke en klasse i spillet (f.eks Paladin eller Shaman). Dette gjøres for å balansere klassene bedre.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...