Gå til innhold

Vinnere av HL2-konkurransen


Anbefalte innlegg

Hvordan vet dere at jeg ikke har funnet henne i e3-filmen? Jeg mener, jeg ha r da ikke fått noen  beskjed om å sende henne inn

Word.

 

Rare greier dette du gitt!

 

De som står bak en konkurranse tabber seg ut til de grader, mange spillere blir selvfølgelig forbannet. Så "retter de det opp" med å gi premier i hytt og pine på tvers av både logikk og prinsipper isteded for å avvikle en ny konkurranse med bedre betingelser. Spillerene blir mer forbanna selvfølgelig... Dæven, snakk om å strø salt i såret :roll:

 

Og at på til kommer bedrevitende nisser som ikke har brukt ett minutt på konkuransen og sier "hei, drit i prinsipper og rettferd, slutt å whine, jeg er kul!"

Er vel ganske sånn sjøl, andre veien liksom... :p

 

Må nesten le, selv om jeg brukte en del timer på det selv(hadde ikke gjort noe produktivt med tiden anyway). :roll:

 

Jajamensann, grats til dere som vant da.

 

EDIT: la til litt

Endret av Carl M
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan fant dere ut hvem som har funnet ut det?

Mange her har tydeligvis konkludert med at de som sendte inn bilde fra E3 demoen ble med i trekningen, men siden dere sier at fem fra forumet får pakker så kan det bety at alle som antydet dette i konkuransetråden ble med i trekningen. Hva er egentlig rett, og hvem var det som trakk ut vinnerene?

Ta å send en mail til msi. Hw.no har, på grunnlag av epostadressen svaret skulle sendes til, ingen ting med avgjørelsen over hvem som er den heldige vinneren. btw så var epostadressen: [email protected]

 

Rett whiningen deres til de rette vedkommende og ikke til hw.no som gjorde en tabbe å videreformidle en konkuranse utenfor deres kontroll (som de basert på dette vil tenke seg om to ganger før de gjør på nytt)

Lenke til kommentar
Howard Skrevet: 15/12/2004 : 11:46 

 

 

Administrator

Registrert: 01/11/2000

Innlegg: 1617

 

 

Hei, det er tydeligvis mange misfornøyde folk her. Vi kan godt forstå det. Vi (og andre) ble med på denne konkurransen i regi av ATI og MSI, så vi antok at grunnlaget for konkurransen var på det rene. Dessverre hadde det gått litt fort i svingene, og det må vi bare beklage.

 

For å se det på den positive siden, så får fem Hardware.no-lesere nå tilsendt hver sin spennende premie. Uten denne konkurransen ville ingen fått noe som helst. Neste gang vil vi nok vurdere mer nøye om vi skal bli med på en tilsvarende konkurranse, litt utenfor vår kontroll.

 

Ellers lanserer vi en ny konkurranse i løpet av dagen, slik at alle mann nok en gang får mulighet til å vinne en premie.

 

For øvrig setter vi stor pris på tilbakemeldinger, enten det er negativ eller positiv kritikk. Ikke alle innlegg er like gjennomtenkte og velformulerte, men folk er forskjellige. Engasjement er uansett flott!

 

Vi ønsker alle en forsatt fin førjulstid!

Lenke til kommentar

Synes ikke at det er så vanskelig å forstå at de som har brukt tid på dette impulsivt blir litt frustrerte i det de får høre at konkurransen ikke gikk an å vinne. At det blir litt syting og klaging er bare menneskets natur i slike situasjoner.

 

Og å aktivt provosere de som er frustrerte er minst like barnslig som "å syte"... ;)

Endret av Pureblade
Lenke til kommentar

Men hva vant de egentlig....... er det snakk om en t-skjorte og en ruby plakat kan man alltids overleve som taper.

 

Men hvis man snakker X800 XT PE ++++ kan man vel være enig i at det er noe urettferdig...

 

P.S skjønner jo at dette ikke er hw.no's feil, selv om noen mener de burde ha ryddet opp på en annen måte, noe jeg også kan være litt enig i.

Lenke til kommentar

Ahahahahha, kan ikke komme over å tenke på alle som lette etter "Ruby" i spillet. Det er jo rett å slett TRAGISK av Ati å ikke informere om at Ruby bare fantes i media av spillet og ikke i selve spillet.

 

Jaja, grunn til jeg er nVidia gutt :p

 

*Nå kommer garantert noen til å kommentere det siste jeg skrev*

 

*Endret litt på en ting*

Endret av oorzako
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...