Gå til innhold

Vinnere av HL2-konkurransen


Anbefalte innlegg

Ok, sutrete, barnslige barn, hvordan vet dere at de som vant har sendt inn screenshot av ruby fra traileren? Dette har dere vel researchet godt?

 

Vær glad premiene ble delt ut. For å være ekstra vrang med alle dere, jeg tror ikke på at dere har spilt i flere timer for å finne Ruby, dere juger, alle sammen!

 

Sånn, da fortjener ingen å vinne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med sjefern, klart folk blir irritert.. Vurderte å lete litt selv, men tenkte at det ikke var så mye vits ettersom hele verdens beste 1337-letere allerede var på saken :p

 

Men jeg synes godt dere kunne latt være å dele ut premiene sånn, evt. spart dem til en annen HL2-konkurranse eller noe.. (eller ble de delt ut i MSI og ATIs regi?)

Lenke til kommentar
Enig med sjefern, klart folk blir irritert.. Vurderte å lete litt selv, men tenkte at det ikke var så mye vits ettersom hele verdens beste 1337-letere allerede var på saken :p

 

Men jeg synes godt dere kunne latt være å dele ut premiene sånn, evt. spart dem til en annen HL2-konkurranse eller noe.. (eller ble de delt ut i MSI og ATIs regi?)

Konkurransen var jo i regi av MSI og ATi.

Lenke til kommentar
"Ja fordi HW og MSI og alle andre må jo få lov til å gjøre feil. De har jo sagt unnskyld og da er alt greit. Da syntes jeg alle skal smile og lene seg tilbake og være lykkelige og ikke åpne kjeften sin noe mere om emnet. Det har ikke noe å si om de har kastet bort timer på timer til de idiotene som faktisk trodde at dette var en reell konkurannse. De får bare skylde seg selv og som sagt ikke vise at de er frustrerte på noen som helst måte. Fordi Valve, MSI og HW er guder som man må se opp til og ikke terge for da kan de bli sinte på oss. Ikke si hva dere mener og hvis du absolutt må si noe så kan du kanskje si noe slikt som "Det var trist". Da skal vi ikke bli kvalme. Da skal vi fortsette å sveve rundt på de rosa skyene våre og være glae ovenfor de som vant. Selv om de ikke fant Ruby, men det gjør jo ingenting fordi vi er så lykkelige fordi noen i det hele tatt fikk muligheten til å fa en bag med stuff. Jaaaaa så glae vi er på deres vegne. La oss alle sammen holde hender og nusse på hverandre samtidig som vi ser ned på de som er irriterte for at de har kastet bort timer på timer av livet sitt"

Dette er ikke den beste posten du har kokt sammen noensinne sjefern ;) (Ikke at jeg har lest alt du har skrevet, men endel har det jo blitt gjennom tidene). Syns du pleier å ha endel fornuftig å si jeg.

 

Men.. Jeg kan fremdeles ikke forstå at noen gidder å bli forbanna for noe sånt. Ja enkelte har blitt "tvunget" til å spille kanskje årets beste spill litt ekstra for å vinne en premie. Jeg kan jo forstå at det er jævlig.. :whistle: At noen føler seg snytt skal jeg heller ikke si noe på. Det vitner jo om en ekstrem optimisme og det er jo alltid positivt. At dere tenkte at dette var noe dere hadde gode sjanser til å vinne er jo glimrende. Det er viktig å gå på med pågangsmot og optimisme. Men jeg mener fremdeles at:

 

1. Hvis dette er et stort nederlag i livene deres syns jeg faktisk at dere er heldig. Og det må det jo nesten være når det blir et sånt ekstremt engasjement?

 

2. Hvis dere har så mye fritid at dere kan sitte å lete etter Ruby i timesvis for å vinne en goodiebag syns jeg og dere har det nokså greit.

 

At noen har tabbet seg ut er det liten tvil om men mangel på kommunikasjon skjer ikke bare mellom deg og damen din men også i store multinasjonale firma. Det skjer, irriterende men sant. Noen driter seg ut og det går ut over deg. Da kan du selvsagt gå å irritere deg over dette i åresvis og skrive krasse brev til valve, ati og alle andre som måtte være innblandet i denne skandalen. Du kan også la det gå og innse at mest sannsynlig vil du i hele ditt (forhåpentligvis) lange og lykkelige liv aldri vinne noe som helst av større verdi. ;)

Lenke til kommentar

her leser jeg at en person sier : "dere juger, alle sammen" jeg må si det rett som det er, hadde du vert nær meg å du hadde sakt det, hadde jeg hoppet på deg og grisebanket deg. Jeg må si at kompisene mine og jeg må vere noen av dem som har brukt mest tid, vi brukte en god del fritid (ca 20 timer HVER!) og ca 3-4 timer på et lan vi hadde i helgen(vi delte slik at det ble noen chapters på hver og gikk gjennom der vi syntest vi ikke hadde sjekket bra nok). Det å høre at en person sitter å sier at folk her som har brukt svært mye fritid på dette lyger, er så UTROLIG dårlig gjort. I tilleg sier en annen att vi er noen suttre unger!? HVA I HEL**TE GIR DEG RETT TIL Å SI DET!? Her ber jeg ikke om at vi skal få premien, men jeg vil gi klar advarsel til hardware at akkurat nå synest jeg dere er ganske dumme. Men nå har dere som sagt gitt vekk premiene, men dere skulle ikke ha levert dem ut til noen! jeg og kompisene er 4 stykker, altså 4x20 timer = 80timer + ca 15 timer på lan = 95 timer som ikke var til noenting. jeg håper dere på hardware leser dette jeg skriver her. jeg bryr meg faktisk ikke så mye om visst dere "banner" meg eller noe fra forumet, for dere skylder oss på en måte 95timer med arbeid. hadebra, nå tror jeg at jeg at jeg besøker dere en gang neste år, for nå er jeg virkelig fortvilet... :cry::mad::no::thumbdown::nei:

Endret av genetex
Lenke til kommentar
her leser jeg at en person sier : "dere juger, alle sammen" jeg må si det rett som det er, hadde du vert nær meg å du hadde sakt det, hadde jeg hoppet på deg og grisebanket deg. Jeg må si at kompisene mine og jeg må vere noen av dem som har brukt mest tid, vi brukte en god del fritid (ca 20 timer HVER!) og ca 3-4 timer på et lan vi hadde i helgen(vi delte slik at det ble noen chapters på hver og gikk gjennom der vi syntest vi ikke hadde sjekket bra nok). Det å høre at en person sitter å sier at folk her som har brukt svært mye fritid på dette lyger, er så UTROLIG dårlig gjort. I tilleg sier en annen att vi er noen suttre unger!? HVA I HEL**TE GIR DEG RETT TIL Å SI DET!? Her ber jeg ikke om at vi skal få premien, men jeg vil gi klar advarsel til hardware at akkurat nå synest jeg dere er ganske dumme. Men nå har dere som sagt gitt vekk premiene, men dere skulle ikke ha levert dem ut til noen! jeg og kompisene er 4 stykker, altså 4x20 timer = 80timer + ca 15 timer på lan = 95 timer som ikke var til noenting. jeg håper dere på hardware leser dette jeg skriver her. jeg bryr meg faktisk ikke så mye om visst dere "banner" meg eller noe fra forumet, for dere skylder oss på en måte 95timer med arbeid. hadebra, nå tror jeg at jeg at jeg besøker dere en gang neste år, for nå er jeg virkelig fortvilet... :cry::mad::no::thumbdown::nei:

*stiller seg opp*

 

Kick my ass.

Lenke til kommentar

Dette er ikke den beste posten du har kokt sammen noensinne sjefern ;) (Ikke at jeg har lest alt du har skrevet, men endel har det jo blitt gjennom tidene). Syns du pleier å ha endel fornuftig å si jeg.

Måtte bare få ut litt steam ;) At folk blir "kvalme" av at andre blir irriterte syntes jeg var å dra den litt langt. Trøtt var jeg også. :sleep: Nå har jeg unnskyldt meg litt jeg også.

Lenke til kommentar
*Spille Half-Life 2

 

 

 

Står ingenting om at skjermbildet av ruby må være fra HL2. så jeg kunne ha sendt inn et bilde fra tech-demoen.

Står at du måtte SPILLE HL2

Ja, spille HL2, men ikke at skjermbildet måtte være fra HL2.

ALTSÅ, bildet av Ruby kunne likegodt ha vært fra tech-demoen, da det ikke står at skjermbildet må være fra HL 2,

Vis meg at det står at det må være fra HL 2, og jeg gir meg ;)

Endret av BrAtTeRn
Lenke til kommentar
*Spille Half-Life 2

 

 

 

Står ingenting om at skjermbildet av ruby må være fra HL2. så jeg kunne ha sendt inn et bilde fra tech-demoen.

Står at du måtte SPILLE HL2

Ja, spille HL2, men ikke at skjermbildet måtte være fra HL2.

ALTSÅ, bildet av Ruby kunne likegodt ha vært fra tech-demoen, da det ikke står at skjermbildet må være fra HL 2,

Vis meg at det står at det må være fra HL 2, og jeg gir meg ;)

Så da kunne jeg bare gått på www.ati.com og funnet bilder av ruby der da ?

Lenke til kommentar

Dette er rett og slett amatørmessig av HW.no. Personlig så mener jeg den beste løsningen på dette problemet hadde vært å innrømme feilen så fort det ble klart at det ikke er noen Ruby i HL2. For deretter å ha lansert en ny konkuranse basert på andre mere håndfaste kriterier. Personlig så har jeg sikkert brukt 30-40 timer på HL2, mange av disse timene er brukt kun i det øyemed å finne Ruby.

At dere (hw.no, ati, msi) alikevel valgte å trekke en vinner basert på mildt sagt usakelig grunnlag er ikke mindre provoserende!

Lag i det minste en ny konkuranse slik at vi andre som har spillt HL2 til øya ble firkanta får noe igjen for "strevet"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...