Gå til innhold

cs:s vs cs 1.6

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva synes dere er best? Og gi begrunnelse

Edit: Synes selv cs:s er mye tøffere enn 1.6

Endret av csboy
Videoannonse
Annonse
Skrevet

cs 1.6 > cs:s

1.6 har et bedre og flytende gameplay og har ikke irriterende lag eller lav fps... Ja jeg har en crap data..men det skal en del til for å få god ytelse i source...

Etter en stund så har nok bugs i source blitt fjernet osv, men foreløpig så holder jeg en knapp på 1.6 :hmm:

Skrevet

Ettersom om eg aldri har spilt 1.6 i særlig lange perioder om gangern så ble eg aldri noe uber god i det da(okei da eg rocka vilt på lan og sånn :whistle: )

Syntes 1.6 var feete saker, men spiller det ikkje nå lenger da(sist spilt mye var før sommerferien) Men da css beta kom ut var eg med fra starten av og blei etterhvert litt god i dette.Siden har eg holdt meg til css.Kan legge inn det at eg spilte 1.6 her en dag en liten stund bare for å sammenligne litt for morro skyld.Syns rett og slett av 1.6 var utrolig "stivt/statisk" ja seff er det stor forskjell når det gjelder fysikk og bevegleser, men selve kontrollen var nissete etter min mening i forhold til css.Mere flyt i sistnemnte lissom.

kort og greit : Css > 1.6

Skrevet

cs:source er myye bedre grafikkmessig.liker meg mye bedre der. men det er jo mange flere maps til 1.6 da. jeg liker da cs:source bedre. men spiller også en del 1.6 på LAN fordi PCène til kameratene mine ikke takler cs:source :tease:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...