Gå til innhold

Å slippe ut sinne


Aes456

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, tror aldri jeg har ødelagt noe særlig. Holder sinnet inne som regel.

 

Men, planen min er å klikke når jeg er 20. Til dere fra Grenlands-området: 5. august 2008 bør dere holde dere inne.

 

Om dere hører et ramaskrik som dere aldri har hørt før vet dere at det er dommedag.

Lenke til kommentar

Jeg har noen dårlige vaner når jeg blir skikkelig sint.. heldigvis ikke så ofte det da.

 

visst jeg krangler med noen i telefonen så har det flere ganger hendta t jeg har blitt så forbanna at jeg ikke klarer styre meg og bare kaster mobilen så hardt jeg klarer. noen ganger blir den knust mot veggen, andre ganger forsvinner den på havet.. :blush:

 

anbefales ikke ettersom det er ganske kostbart.

 

eller så er det jo bare og finne noe hard og slå i til du er mer opptatt av hvor vondt du har i hånda og har glemt hvorfor du var sint.

 

anbefales heller ikke ettersom det gjør vondt.

 

det beste er vel og ta ei skikkelig hard treningsøkt med no hard musikk på mp3 spilleren.

Lenke til kommentar

tja ikke så ofte jeg er forbanna men når jeg først er det går det hardt ut over veggen,

den gangen jeg ikke hadde så mye peil på data å driten klikka osv gikk det mer utover kabinett og tastatur ;)

men tastene holder seg på plass nå for tiden iallefall...

om det er en person som kødder å gjør meg forbanna kan det i verstefall gå utover fyren som fucker opp :yes:

 

men ellers er jeg igrunnen en rolig kar, ikke så mye som gjør meg forbanna

Lenke til kommentar
Men, planen min er å klikke når jeg er 20. Til dere fra Grenlands-området: 5. august 2008 bør dere holde dere inne.

Så står MrLeftfield og jeg der med softis når du er ferdig. :thumbup:

 

 

Husker forresten den gangen jeg klikka på grunn av et spill. Og ikke hvilket som helst spill, The Sims! Hadde bygd et hus i 8 timer i strekk, uten å lagre så klart. (dumme meg) Da klikket jo selfølgelig pcen. Husker jeg gikk gjennom leiligheten, og det første jeg så var en lysbryter. Klinte til alt jeg kunne, vips det ble mørkt.

 

Det var ikke særlig gøy å smøre brødskiver klokka seks om morgenen etter det, fordi jeg måtte lage matpakke med en lommelykt i nærheten. :(

 

 

Ellers så husker jeg at jeg nesten klikka på stefaren min. Han var psykopat, bodde vel sammen med han i ca 4 år. Husker en gang jeg sto ved sofaen hvor han sov en gang, med en kjøkkenkniv i hånden. Heldigvis gjorde jeg ikke noe med han da, jeg gikk isteden å ødela en gipsvegg. Fikk bank av han for det etterpå, men det var egentlig verdt det.

 

Bare for å ha sagt det, så er jeg ikke aggressiv nå. Jeg har starta på nytt igjen, og er en annen person enn det stefaren min ville at jeg skulle bli. :)

Endret av Volcov
Lenke til kommentar
Ellers så husker jeg at jeg nesten klikka på stefaren min. Han var psykopat, bodde vel sammen med han i ca 4 år. Husker en gang jeg sto ved sofaen hvor han sov en gang, med en kjøkkenkniv i hånden. Heldigvis gjorde jeg ikke noe med han da, jeg gikk isteden å ødela en gipsvegg. Fikk bank av han for det etterpå, men det var egentlig verdt det.

Stefedre kan være morsomme... jeg husker jeg blei jaga med brekkjern fordi hu jeg hadde på besøk var tater (nei fysj å fy!). Jeg har heldigvis en del "bekjente" som har hilst på ham på byen etterpå, så nå tør han ikke se meg inn i øynene en gang... mye bedre å kjøre sånne folk psykisk enn å drepe dem. Det går for fort...

Lenke til kommentar

Jeg blir skjeldent sint, og da stort sett bare på familie, blir jeg kraftig irritert av matrialistiske ting veiver jeg med armene og sier "serenity now, insanity later"(seinfeld), er det en person som irriterer går jeg min vei før jeg mister hodet, hater å bli sint, føler jeg mister ansikt.. Blir bare usaklig uansett... Det finnes selvfølgelig unntak, går noen fysisk eller verbalt til angrep på noen jeg er glad i så tar jeg til "motmæle"

 

Mine leveregler: "vær saklig", og "allt ordner seg", samt "alltid to L'er i alt" :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Tastaturet mitt pleier å få gjennomgå. Det tåler sinnsykt mye faktisk, men må vel kjøpe nytt snart da det er enkelte knapper som ikke funker så bra lenger. Ellers så har jeg knust en lysbryter, og slått litt på en dør. Har roet meg veldig nå da, blir jeg irritert nå så koser jeg bare med katten. :thumbup:

rart katta di ser ut som den gjør idag :dontgetit:

 

har bilde og video av den btw, når du driver og kødder med han max :p Gal katt :D diggern så evig.

Lenke til kommentar

Jeg blir ikke sinna. Klin umulig å få meg til å se ut/bli sinna. Etter mange år med total mental klikking og mange irritasjonsmomenter over lengre tid, har jeg greid å utvikle min egen Anger Managment System. AMS (høres "lol" ut, men faen det funker bra).

 

Hver gang noen prøver å provosere meg, så eneste personen oppnår er at jeg blir enda mer rolig.

 

Jeg blir irritert though, det blir jeg. Men sinna? aldrig.

Lenke til kommentar

I forrige uke ble jeg sint på en HP Deskjet 815C, for den ville ikke oppdage at det satt i blekkpatroner (det blinket i "tomt for blekk"-lampen). Tilslutt la jeg skriveren på gulvet i hallen, "fyrte opp" trucken (som veier 1,5 tonn), siktet mot skriveren og ga jernet. Det gikk så plastikken sprutet til alle kanter, og deskjeten så bare ut som en haug med skrapjern etterpå. Etter å ha parkert trucken igjen kjente jeg den deilige følelsen av å ha tett hevn komme flommende gjennom kroppen...

Jeg gjør forøvrig ikke noe slikt med ting som er verdt noe. Jeg anser ikke en deskjet 815 for å være verdt noe særlig når den ikke virker. Og det er gøy å knuse ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...