Gå til innhold

Dummeste settning fra fantasi eller virkelighet!?


Kanetheheatsink

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tentamensinformasjon i klassen:

 

Læreren: Siste skoledag er i år fredag den 17. desember.

En i klassen: Menne, ekje da ein torsdag da dao? (sogning)

Læreren: Mneeei, fredager pleier å være på fredager.

Han: Åja.

 

Samme person, samme time:

Læreren: Man kan få utvidet tid på juletentamen for eksempel om man har dysleksi eller en eller annen form for lidelse eller allergi.

Han: Kan eg søkja om utvida tid, eg er sterkt plaga av pollenallergi.

 

:D

 

Fysikklæreren min til den eneste jenta i klassen, han trengte en saks:

Du har vel saks i håndveska, du?

 

Engelsktime i 3EN-A i fjor. Terping på regla "Two is a couple, three is a crowd":

Læreren (avslutter med forventning): Remember, Two is a couple, three is a....?

Elev (bastant konklusjon med høy stemme): PAIR!

 

:lol:

Lenke til kommentar

Det bør virkelig være en meget spesiell pollenallergi siden den skal påvirke personen midtvinters :roll:

Læreren svarte for øvrig at med en latter og at det var liten sjanse for det :)

Men dette er OT

 

Edit: Selvsagt kan man få utvidet tid for pollenallergi om sommeren. Det var det at det var snakk om juletentamen her.

Endret av svamp
Lenke til kommentar
Engelsktime i 3EN-A i fjor.

Hehe, får meg til å tenke på en østlandsjente i engelskklassen min. Hun er en veldig grei jente, for all del, men har kanskje ikke det engelske tonefallet helt i boks. Typisk situasjon:

 

Hun: (Spør om noe på norsk-engelsk, også kjent som no-glish)

Lærer: Speak English, please.

Hun: (Med brei østlandsdialekt) Bøtt ai æmm tåking inglisj, jo!

Lenke til kommentar

Satt faktisk her nettop å leste på denne topicen samtidig som eg satt på msn. Broren min kom trøtt heim, og leste hva som sto på skjermen.

Venn:ska u kjøpekamer a

Venn:kamer

Venn:a

Plutselig braut broren min ut: kamerr a???

Eg såg rart på han og sa: Ja, kamera......

Så sa han litt forvirra:.......åja kamera ja..

:w00t:

(Han pleier å være kvass, men var ikke helt i siget i dag)

 

No nettop mens eg skreiv forrige posten satt broren min og fikla på ein IQ test han fikk til jul (var en der ein skulle få ein ring ut av eit tråd og jernsystem (ting)som han hadde klart før) han hadde lagd ei stor floke, og eg spurde han: Kordan klarte du da?? (såg litt rart på han) Han svarte irritert: Da e mitt problem!!!!!!!

 

(Trur han bør gå og legge seg no :p )

 

Edit: måtte legge til det siste med iq testen

Endret av Nemzo
Lenke til kommentar

jenter er ikke dumme. men de sier mye dumt for de ikke interisserer seg for det samme som gutta gjør. mange jenter gir blaffen i andre verdenskrig, biler, historiske hendelser, geografi, almennkunskap, illustrert vitenskap osv..... søsteren min på 19 viste ikke en gang hva tsjernobyl ulykken var. og bare 1 jente i klassen min viste hva d-dagen var. dette er vk2 folkens!. ble litt shokka. men de er jo ikke dumme. de har jo gode karakterer fordi. jeg har troen på at jenter generelt vet mindre en hva menn gjør. men de vet jo sikkert mere om det som vi gir blaffen i. du vet, jenteting. klær, sminke, popmusikk osv.....

Lenke til kommentar
jenter er ikke dumme. men de sier mye dumt for de ikke interisserer seg for det samme som gutta gjør. mange jenter gir blaffen i andre verdenskrig, biler, historiske hendelser, geografi, almennkunskap, illustrert vitenskap osv..... søsteren min på 19 viste ikke en gang hva tsjernobyl ulykken var. og bare 1 jente i klassen min viste hva d-dagen var. dette er vk2 folkens!. ble litt shokka. men de er jo ikke dumme. de har jo gode karakterer fordi. jeg har troen på at jenter generelt vet mindre en hva menn gjør. men de vet jo sikkert mere om det som vi gir blaffen i. du vet, jenteting. klær, sminke, popmusikk osv.....

Dette bare må fyre opp noen av jentene på forumet altså :D

Lenke til kommentar
Da jeg var på utveksling i Tyskland var det en dame som spurte meg (på tysk seff): Har dere internet i Norge?  :!:

:!: :dribble:

 

noe av det samme sjedde med meg, men med en fra amerika som jeg møtte på en annen side. Hun lurte på hvordan jeg kunne ha msn.. Hun trodde vi hadde sverd og sjold ennå! :!:

Åh jeg blir sur når jeg hører sånt! Alle folk fra de "store" landa tror alt annet fortsatt lever i steinalderen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...