Gå til innhold

Spill kover bilde?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hehe, morsomt at Sitelederen bidrar i en tråd som helt klart kan brukes til piratvirksomhet...

Hva skal man med cover? Skjer det ofte at noen ødelegger coverene sine? Omtrent like ofte som noen som mister cd'en og bare trenger en no-cd patch for å kunne spille :)

Prøv å google etter en side som heter noe sånt som www.cdcovers.cc :p

Endret av Rookie_NO
Skrevet (endret)

bare så dere vet d så funker half life 2 dårlig hvis d er en piratkopi...du MÅ ha riktig cd key ellers banner de deg fra steam forever :roll:

så en en riktig cd er altså den du får med spillet når du kjøper d :p

Endret av termi.-
Skrevet
bare så dere vet d så funker half life 2 dårlig hvis d er en piratkopi...du MÅ ha riktig cd key ellers banner de deg fra steam forever :roll:

så en en riktig cd er altså den du får med spillet når du kjøper d :p

Det kan nå diskuteres ;)

Selv har jeg lovlig versjon, men jeg kjenner flere som har ulovlige(virkende) versjoner, men de kan ikke spille online.

Den beste coversiden er nok cdcovers.cc ja :cool:

@TST, hvor på gamer finner man cover? :dontgetit:

Skrevet
Hehe, morsomt at Sitelederen bidrar i en tråd som helt klart kan brukes til piratvirksomhet...

Det er overhodet ingenting galt i å spørre etter et spillcover. Hvor tror du vi får spillcoverene våre fra? Tror du utgiverne spør oss hva vi skal med dem hver gang vi spør om et cover? I stedenfor å spekulere i hva trådstarter skal bruke coveret til, og deretter sammenligne et cover med en no-CD-patch, kan du heller bruke tiden på å være behjelpelig.

@TST, hvor på gamer finner man cover? :dontgetit:

Søk på hele, eller deler av spillets navn i Gamer.no sin søkemotor. Da får du øverst opp en liste over produktsider som du kan klikke på. I disse produktsidene finner du et boksbilde til venstre. For å få større versjon kan du klikke på det lille boksbildet.

Hvis det mangler boksbilde, så er det enten fordi vi ikke har fått med oss at det har blitt offentliggjort et boksbilde, eller fordi spillet ikke har fått ett offisielt boksbilde enda.

Skrevet (endret)

Det er overhodet ingenting galt i å spørre etter et spillcover. Hvor tror du vi får spillcoverene våre fra? Tror du utgiverne spør oss hva vi skal med dem hver gang vi spør om et cover? I stedenfor å spekulere i hva trådstarter skal bruke coveret til, og deretter sammenligne et cover med en no-CD-patch, kan du heller bruke tiden på å være behjelpelig.

Hvis du hadde orka å lese hele innlegget mitt så er jeg den første som nevner en side som faktisk inneholder det trådstarter spør etter...

Og jeg har aldri kalt noen for pirater her. Men tror du sider som cdcovers.cc eksisterer for at bladsmørere skal finne covere til bladene sine? Da tror jeg du tar feil.

Endret av Rookie_NO
Skrevet

Hva skal man med cover? Skjer det ofte at noen ødelegger coverene sine? Omtrent like ofte som noen som mister cd'en og bare trenger en no-cd patch for å kunne spille :)

det med no-cd patch. har brukt det mange ganger jeg. på bf desert combat. har en lovelig kopi. flere grunner til det. Cd romen tok kvelden. Jeg studerer i utlandet sp har glemt spillet hjemme i norge et par ganger. Så at folk spør om no cd patcher er ikke = piratkopier. Er så mange som skal skrike ulv hele tiden når det er noe som kan lukte ulovelig kopiering.

Hjelper ikke at du skriker her, om du vil gjøre noe så får du begynne å angi folk til politiet eller datatilsynet og få de til å ta saken. Du kan jo begynne med vennene dine som har noe som er ulovelig.

Skrevet

det med no-cd patch. har brukt det mange ganger jeg. på bf desert combat. har en lovelig kopi. flere grunner til det. Cd romen tok kvelden. Jeg studerer i utlandet sp har glemt spillet hjemme i norge et par ganger. Så at folk spør om no cd patcher er ikke = piratkopier. Er så mange som skal skrike ulv hele tiden når det er noe som kan lukte ulovelig kopiering.

Hjelper ikke at du skriker her, om du vil gjøre noe så får du begynne å angi folk til politiet eller datatilsynet og få de til å ta saken. Du kan jo begynne med vennene dine som har noe som er ulovelig.

Tror du misforstod innlegget mitt...

Jeg mener at skal det være lov å diskutere det som diskuteres her så bør det også være lov å diskutere no-cd patcher også. Jeg vil ikke innskrenke diskusjonsmuligheten heller utvide dem!

Bare se på diskusjonen om chipping av konsoller : Det er lov, men det kan jo ikke føre til piratvirksomhet :nei:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...