Gå til innhold

Bra skjermkort på lager hos Norek?


eberland

Anbefalte innlegg

Halloen

Kjøpte et 6800LE hos Flexi-Data, men var egentlig ikke helt fornøyd med dette... Kanskje for liten PSU... (Har bestillt ny nå..)

Uansett. Fikk bytte det og har bestillt et XFX 6600GT, da dette har friskere minne og høyere klokk.

Problemet er at det ikke er på lager, som nesten alle andre AGP-kort :no:

Noen forslag til hva jeg kan bestille i stede?

Den magiske grensen er 2000kr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Joa.. men ser for meg at alt bosset som ikke klarer testene til "ekte" 6800 blir 6800LE. Ble ikke noe modding på det kortet jeg hadde og det var en gammal bios... Gidd ikke stresse med et kort til 2000kr.

 

Lurer nesten på å ta et MSI GeForce FX5900XT bare for å få ett kort i maskinen...... Men det er jo "gammalt" :(

5900XT er dårlig valuta for pengene! :no: Da går du heller for et 9800pro, som er et mye bedre valg til en billigere penge.

Lenke til kommentar
altså et 6800LE er like bra,kanskje litt bedre enn 9800pro. dette helt umodda, hvis du er heldig å klarer å modde det til 16 pipper har du nesten et 6800GT,(uten DDR3 ram)

Som jeg antydet:

fikk ikke 16 pipelines, og det er uten DDR3 minne

Derfor tenkte jeg å prøve 6600GT, men DET ER IKKE PÅ LAGER :no:

Lenke til kommentar
altså et 6800LE er like bra,kanskje litt bedre enn 9800pro. dette helt umodda, hvis du er heldig å klarer å modde det til 16 pipper har du nesten et 6800GT,(uten DDR3 ram)

Som jeg antydet:

fikk ikke 16 pipelines, og det er uten DDR3 minne

Derfor tenkte jeg å prøve 6600GT, men DET ER IKKE PÅ LAGER :no:

åå!

 

 

 

et 6800LE er fortsatt et bedre kort SELV om du ikke gjør noen ting med det. selv om du lar det kjøre på orginale innstillinger

Lenke til kommentar
altså et 6800LE er like bra,kanskje litt bedre enn 9800pro. dette helt umodda, hvis du er heldig å klarer å modde det til 16 pipper har du nesten et 6800GT,(uten DDR3 ram)

Som jeg antydet:

fikk ikke 16 pipelines, og det er uten DDR3 minne

Derfor tenkte jeg å prøve 6600GT, men DET ER IKKE PÅ LAGER :no:

åå!

 

 

 

et 6800LE er fortsatt et bedre kort SELV om du ikke gjør noen ting med det. selv om du lar det kjøre på orginale innstillinger

nei, 6600GT tror jeg yter noe bedre ut av esken, men det vil omtrent ikke være merkbart...

Lenke til kommentar
Hvor mange ganger må det sies... Norek er importør og selger kun videre til nettbutikker og bedrifter. Privatpersoner kan IKKE bestille fra Norek.

Det er jeg fullstendig klar over.Flexi-Data kjøper fra Norek.Trådstarter bruker Norek sin side for å sjekke lagerstatusen.

Endret av Morten K
Lenke til kommentar
Hvor mange ganger må det sies... Norek er importør og selger kun videre til nettbutikker og bedrifter. Privatpersoner kan IKKE bestille fra Norek.

Det er jeg fullstendig klar over.Flexi-Data kjøper fra Norek.Trådstarter bruker Norek sin side for å sjekke lagerstatusen.

Bra Morten K gi beskjed.

Jeg prøvde jo å legge fram saken slik at det skulle være innlysende (for de som leser HELE innlegget) at jeg har kjøpt en vare hos Flexi-data og skal bytte denne. Da er det naturlig at det er Flexi som må skaffe den nye varen. Men som de noe lunde våkne vet så er Norek leverandør til bla Flexi-data, Komplett osv ....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...