Gå til innhold

TG05-billettsalg til helgen


Anbefalte innlegg

Ahh, glad jeg bor 3-4 minutter unna skipet. Slipper alt styret med buss/tog, og ikke minst penge bruken. Mødre som kommer med mat (selv om jeg bor for meg selv i en alder av 20) er alltid kos :D heia TG, 8 år på rad.

Bli med på hw.no rekka i år eller?

 

*le av alle som bor langt unna tg* 40min unna her:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okay som en elektriker vil jeg gi noen tips.

 

År på år så ryker strømmen ned for telling. Dette er fordi:

 

Noen har en DÅRLIG pc som leder strøm igjenom jordingen. Noe som igjen fører til at jordfeilsvernet slår ut. Dermed ingen strøm. Slutt å mekk på noe du ikke har peiling på! Det kan være farlig og dyrt for deg.

 

Dessuten er det alle de idiotene som dra med seg vannkoker og heftig anlegg!!!

 

Vannkoker bruker 2000 WATT og anlegg som kan bruke opp til 2-3000 WATT.

En normal 16A sikring gir bare +- 3600 watt.

 

Pc'en din bruker normalt ikke mer en 4-500 watt får å sammenligne. (Med skjerm og noen små høytalere)

 

Derfor ryker strømmen gang på gang vært år.

 

 

off topic:

Kan huske en gang jeg satt rett ved "norske nerder". Greit de hadde høytalere og noen morsome xl radio klipp. MEN 20 GANG PÅ RAD!!!!! urrrg jeg ble så forbanna. Ende opp med at jeg saboterte anlegget hans. Ikke ødelagt, men midletidig sabotert.

Men om jeg kommer i år. Kommer jeg med en avbiter. Så pass dere med super duper anlegg. Jeg kommer når du minst aner det. :evil:

Og ha med ekstra ledning for jeg eier ingen hensyn til idioter. :lol:

 

Kanskje noen demper musikken i år etter å ha lest dette. :w00t:

Lenke til kommentar
Okay som en elektriker vil jeg gi noen tips.

 

År på år så ryker strømmen ned for telling. Dette er fordi:

 

Noen har en DÅRLIG pc som leder strøm igjenom jordingen. Noe som igjen fører til at jordfeilsvernet slår ut. Dermed ingen strøm. Slutt å mekk på noe du ikke har peiling på! Det kan være farlig og dyrt for deg.

 

Dessuten er det alle de idiotene som dra med seg vannkoker og heftig anlegg!!!

 

Vannkoker bruker 2000 WATT og anlegg som kan bruke opp til 2-3000 WATT.

En normal 16A sikring gir bare +- 3600 watt.

 

Pc'en din bruker normalt ikke mer en 4-500 watt får å sammenligne. (Med skjerm og noen små høytalere)

 

Derfor ryker strømmen gang på gang vært år.

 

 

off topic:

Kan huske en gang jeg satt rett ved "norske nerder". Greit de hadde høytalere og noen morsome xl radio klipp. MEN 20 GANG PÅ RAD!!!!! urrrg jeg ble så forbanna. Ende opp med at jeg saboterte anlegget hans. Ikke ødelagt, men midletidig sabotert.

Men om jeg kommer i år. Kommer jeg med en avbiter. Så pass dere med super duper anlegg. Jeg kommer når du minst aner det. :evil:

Og ha med ekstra ledning for jeg eier ingen hensyn til idioter. :lol:

 

Kanskje noen demper musikken i år etter å ha lest dette. :w00t:

AMEN!

Lenke til kommentar
Ahh, glad jeg bor 3-4 minutter unna skipet. Slipper alt styret med buss/tog, og ikke minst penge bruken. Mødre som kommer med mat (selv om jeg bor for meg selv i en alder av 20) er alltid kos :D heia TG, 8 år på rad.

Bli med på hw.no rekka i år eller?

 

*le av alle som bor langt unna tg* 40min unna her:P

hadde ikke våre feil å bu litt nærme nei... jeg selv bur ved sandnes og har LANG kjøretur.. sist gang brukte jeg ca 12-14 timer på å kjøre over til sverige og så til hamar. /med en del stopp)

 

Spørs om jeg må flytte ut :p bare for å komme meg nærmere

Lenke til kommentar

off topic:

Kan huske en gang jeg satt rett ved "norske nerder". Greit de hadde høytalere og noen morsome xl radio klipp. MEN 20 GANG PÅ RAD!!!!! urrrg jeg ble så forbanna. Ende opp med at jeg saboterte anlegget hans. Ikke ødelagt, men midletidig sabotert.

Men om jeg kommer i år. Kommer jeg med en avbiter. Så pass dere med super duper anlegg. Jeg kommer når du minst aner det. :evil:

Og ha med ekstra ledning for jeg eier ingen hensyn til idioter. :lol:

 

Kanskje noen demper musikken i år etter å ha lest dette. :w00t:

Vis det skjer håper jeg båndet ditt blir klippa og at de leier inn en boler får å kaste deg så langt ut på gata som mulig.

Men det er min mening da :innocent:

Lenke til kommentar
En del fornuftig om strøm/strømbrudd på TG

 

 

off topic:

Kan huske en gang jeg satt rett ved "norske nerder". Greit de hadde høytalere og noen morsome xl radio klipp. MEN 20 GANG PÅ RAD!!!!! urrrg jeg ble så forbanna. Ende opp med at jeg saboterte anlegget hans. Ikke ødelagt, men midletidig sabotert.

Men om jeg kommer i år. Kommer jeg med en avbiter. Så pass dere med super duper anlegg. Jeg kommer når du minst aner det. :evil:

Og ha med ekstra ledning for jeg eier ingen hensyn til idioter. :lol:

 

Kanskje noen demper musikken i år etter å ha lest dette. :w00t:

Grett en gang... men jeg er helt enig at 20 ganger er ille. Da hadde jeg helt klart reagert også. Om jeg tar med meg anlegg kommer jeg ikke til å gjøre det jeg kan for å provosere folk, men heller ta hensyn OG lage liv på TG...

Lenke til kommentar

Noen som er med på å koble sammen anlegg på TG. Tok med 2 * 12" på TG i fjor. Skal ha med 2 * 15" + kraftige horn. Jeg og et par kompiser skal gjerde inn anlegget og sette rosa helikopter på repeat. Vi er 10 stk som skal forsvare stuffet. Tror dere at noen blir sure etter 1t på msx guffe??? HAHAHA jeg sier ikke hvilke rad vi er på, men dere kommer til å høre oss.... :innocent:

Lenke til kommentar
Noen som er med på å koble sammen anlegg på TG. Tok med 2 * 12" på TG i fjor. Skal ha med 2 * 15" + kraftige horn. Jeg og et par kompiser skal gjerde inn anlegget og sette rosa helikopter på repeat. Vi er 10 stk som skal forsvare stuffet. Tror dere at noen blir sure etter 1t på msx guffe??? HAHAHA jeg sier ikke hvilke rad vi er på, men dere kommer til å høre oss.... :innocent:

tror ikke det "forsvaret" hjelper mot security...

 

hvis det hjelper mot security, så ryker det når purken kommer inn....

Lenke til kommentar
Noen som er med på å koble sammen anlegg på TG. Tok med 2 * 12" på TG i fjor. Skal ha med 2 * 15" + kraftige horn. Jeg og et par kompiser skal gjerde inn anlegget og sette rosa helikopter på repeat. Vi er 10 stk som skal forsvare stuffet. Tror dere at noen blir sure etter 1t på msx guffe??? HAHAHA jeg sier ikke hvilke rad vi er på, men dere kommer til å høre oss.... :innocent:

10 mot 5000??

 

Good luck!

Lenke til kommentar
Ahh, glad jeg bor 3-4 minutter unna skipet. Slipper alt styret med buss/tog, og ikke minst penge bruken. Mødre som kommer med mat (selv om jeg bor for meg selv i en alder av 20) er alltid kos :D heia TG, 8 år på rad.

Bli med på hw.no rekka i år eller?

 

*le av alle som bor langt unna tg* 40min unna her:P

hadde ikke våre feil å bu litt nærme nei... jeg selv bur ved sandnes og har LANG kjøretur.. sist gang brukte jeg ca 12-14 timer på å kjøre over til sverige og så til hamar. /med en del stopp)

 

Spørs om jeg må flytte ut :p bare for å komme meg nærmere

vi må slå oss sammen ;)

 

vurderer tg , må bare finne ut om jeg jobber eller ikke ;) (blir i så tilfelle midt første tg )

 

 

og da er det sef på Hw.no rekka eg vill sitte med (hvist jeg ikke er uønsket da :p)

Lenke til kommentar
Noen som er med på å koble sammen anlegg på TG. Tok med 2 * 12" på TG i fjor. Skal ha med 2 * 15" + kraftige horn. Jeg og et par kompiser skal gjerde inn anlegget og sette rosa helikopter på repeat. Vi er 10 stk som skal forsvare stuffet. Tror dere at noen blir sure etter 1t på msx guffe??? HAHAHA jeg sier ikke hvilke rad vi er på, men dere kommer til å høre oss.... :innocent:

Noen kommer til å skyte dere is more like it :thumbup: :!:

Lenke til kommentar
Partyticket har nå kommet med et nytt system som skal gjøre kjøp av billetter til en enkel affære.

:wee:

:w00t::whistle::nei::p

 

OG! Griser kan fly...

 

Neida, kanskje de har lært, men det er tydeligvis ikke så lett (seriøst, jeg trokke de gjør det med vilje...). Samme med nettverket fra i 2004, det var HELT jalla. Hadde mye dårligere ping i Quake 3 over LAN enn jeg hadde på nettet med ADSL.

Lenke til kommentar
Partyticket har nå kommet med et nytt system som skal gjøre kjøp av billetter til en enkel affære.

:wee:

:w00t::whistle::nei::p

 

OG! Griser kan fly...

 

Neida, kanskje de har lært, men det er tydeligvis ikke så lett (seriøst, jeg trokke de gjør det med vilje...). Samme med nettverket fra i 2004, det var HELT jalla. Hadde mye dårligere ping i Quake 3 over LAN enn jeg hadde på nettet med ADSL.

Er det noen som vet hvem som sto for hardwaren i fjor?

 

AtW

Lenke til kommentar

eg skal ikke til tg, og det 99% partyticket sin feil..eg gidder ikke bruke 12-13 timer i kø og bli kasta fram og tilbake..eller få melding om at billtetten heller blir solgt en annen dag pga. stor trafikk.

Skal heller ta og ringe inn til politet i hamar og si at eg såg masse piratkopiering i vikingskipet :p

Lenke til kommentar
Er det noen som vet hvem som sto for hardwaren i fjor?

 

Det var backbone som gikk i fjor hvis jeg husker rett. Det var en Cisco Switch og 3 Hp Switcher. Det endte opp med at de kjørte alt gjennom Ciscoen. Hp Switchene taklet ikke trafikken.

Er ikke sikker men jeg tror det var sånn det var.

 

EDIT: Clvn var raskere

 

Arne

Endret av arnbju
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...