Gå til innhold

TG05-billettsalg til helgen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bannlys høytalere sier jeg

:yes: Støtter den.

Håper jeg får nok innlegg til å være verdig nok til å få sitte på hardware rekka på TG

Tviler på at du bør støtte "bannlys høyttalere" og sitte på hw rekka.

 

For flesteparten på hwrekka er av en annen oppfatning, nemlig "hva er tg uten lyd?"

 

Selv sitter jeg ikke ved hw rekka, men har forstått det slik hvertfall.

i fjor var det vel strengt tatt ingen med høytalere på hw rekka..

Lenke til kommentar
Bannlys høytalere sier jeg

:yes: Støtter den.

Håper jeg får nok innlegg til å være verdig nok til å få sitte på hardware rekka på TG

Tviler på at du bør støtte "bannlys høyttalere" og sitte på hw rekka.

 

For flesteparten på hwrekka er av en annen oppfatning, nemlig "hva er tg uten lyd?"

 

Selv sitter jeg ikke ved hw rekka, men har forstått det slik hvertfall.

LYD er bra, bare en om gangen. sitte mellom 2 stk som spiller hver sin sang 1 meter fra kan bli litt :roll:

Lenke til kommentar
Tviler på at du bør støtte "bannlys høyttalere" og sitte på hw rekka.

 

For flesteparten på hwrekka er av en annen oppfatning, nemlig "hva er tg uten lyd?"

 

Selv sitter jeg ikke ved hw rekka, men har forstått det slik hvertfall.

Heh, faktisk er det nok "Forby høyttalere"-tanken som regjerer i HW-rekka også du. I hvert fall slik jeg har forstått det.

 

Og forresten, en trenger ikke ha noe minimums antall poster eller noe for å joine rekka. Flere der som tar med kamerater som ikke engang vet hva HW er sikkert :)

Grunntanken om å samle hardware-freaks er ikke så syk at vi ikke tillater noen andre. Det er mer en måte å si at vi samler folk vi kjenner og liker, som vi kan stole på og snakke sammen med på ett sted :)

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Tviler på at du bør støtte "bannlys høyttalere" og sitte på hw rekka.

 

For flesteparten på hwrekka er av en annen oppfatning, nemlig "hva er tg uten lyd?"

 

Selv sitter jeg ikke ved hw rekka, men har forstått det slik hvertfall.

Heh, faktisk er det nok "Forby høyttalere"-tanken som regjerer i HW-rekka også du. I hvert fall slik jeg har forstått det.

 

Og forresten, en trenger ikke ha noe minimums antall poster eller noe for å joine rekka. Flere der som tar med kamerater som ikke engang vet hva HW er sikkert :)

Grunntanken om å samle hardware-freaks er ikke så syk at vi ikke tillater noen andre. Det er mer en måte å si at vi samler folk vi kjenner og liker, som vi kan stole på og snakke sammen med på ett sted :)

Var vel bare det at jeg forbinder anti-cs med for høyttalere.

 

Uansett så finnes det grenser for høyttalere også, og når det er compoer, og greier på scena er det bare å dempe, ja til og med når det er cs-compo :)

Lenke til kommentar

Hey! TG = Lyd

 

I fjor hadde vi med 4x 1000 watts høytalere og spilte vettet av CS-horene bak oss :p Hørte PPK - Ressurection på andre siden av hallen når vi trøkka på...Største anlegget...foruten scenen da :D

 

Nei og nei, TG er og blir LYD...sutretet cs-fjortiser kan dra sine sarte ører langt pokker i vold! :tease:

Lenke til kommentar
Hey! TG = Lyd

 

I fjor hadde vi med 4x 1000 watts høytalere og spilte vettet av CS-horene bak oss :p Hørte PPK - Ressurection på andre siden av hallen når vi trøkka på...Største anlegget...foruten scenen da :D

 

Nei og nei, TG er og blir LYD...sutretet cs-fjortiser kan dra sine sarte ører langt pokker i vold! :tease:

Det var dere ja!

Stå på gutta :D:D :love:

Lenke til kommentar
Hey! TG = Lyd

 

I fjor hadde vi med 4x 1000 watts høytalere og spilte vettet av CS-horene bak oss :p Hørte PPK - Ressurection på andre siden av hallen når vi trøkka på...Største anlegget...foruten scenen da :D

 

Nei og nei, TG er og blir LYD...sutretet cs-fjortiser kan dra sine sarte ører langt pokker i vold! :tease:

Hehe.. Stort anlegg og mye lyd er bra. Såfremt det er bra musikk da, og det er jo resurection da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...