Gå til innhold

HW-rekke på The Gathering 05!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
FuZzY^: På TG er det telt som gjelder. Altså har du valg mellom:
  • Telt i salen
  • Telt i random hage
  • Telt på parkeringsplassen

jeg hadde gått for random hage hvis jeg ikke bodde 20 min unna vikingskipet :p

Skrevet
er det noen som blir meg og spleise på et extra bord ????

kunne vært kjekt med litt extra plass

og så må vi lagge banner ;)

med en gang vi vet hvor mange det er på rekka lager vi en som er like lang som rekka vår :D

Vi lager jo en banner ifra begynnelsen av HW rekka til enden :D

var det ikke det jeg sa jo :p

Skrevet (endret)

åja.. hehe.

men da er det jo greit. har bestilt og betalt biletten alleredet, så da er det bare å vente. :)

skulle bare ønske jeg hadde hatt plass til å ta med stress-lessen min men. er vel litt vel stort å kaste i baksetet i tillegg til maskinen, 19" CRT, stereoanlegg, mat/drikke osv, hehe. :p

regner med det er plass til å parkere utenfor vikingskipet? for da er det jo bare å eventuelt såve i bilen.

Endret av Jannis-15
Skrevet
åja.. hehe.

men da er det jo greit. har bestilt og betalt biletten alleredet, så da er det bare å vente. :)

skulle bare ønske jeg hadde hatt plass til å ta med stress-lessen min men. er vel litt vel stort å kaste i baksetet i tillegg til maskinen, 19" CRT, stereoanlegg, mat/drikke osv, hehe. :p

regner med det er plass til å parkere utenfor vikingskipet? for da er det jo bare å eventuelt såve i bilen.

er vel kanskje ikke så populært å ta med stereoannlegg....hehe, har hørt om del folk som har fått sure blikk for det før.

Skrevet

hehe, tenkte ikke på noen kjempegreier da. bare noe i stedenfor hodetelefoner.

klarer ikke å bruke holdetelefoner lenge i strekk, så må ha med noen vanlige høyttalere i tillegg bare.

men hvorfor anbefales det ikke å sove i bilen, Dimensionx?

jaja, får se hva dte blir til. kan jo godt hende jeg har kjøpt meg ny bil innen TG uansett, og da får jeg jo ikke plass til å såve der engang om jeg kjøper den bilen jeg planlegger.

Skrevet
Finnes det ingen plass man kan sove utenom i hallen på TG? Feks en sove sal eller noe... ?

Er jo umulig å få søvn i hallen....

kjøp "sov i ro"(øre-propper) og sånn du hr over øya, så blir det stille og mørkt der...

de selger nok "sov i ro" på tg

og ta med liggeunderlag, betongen er litt ubehagelig i lengden...

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at jeg var nr 25 i køen, og at jeg kunne sjekke det ved å trykke på den linken i mailen...

Vel jeg gjorde det og plutselig kunne jeg handle biletter (kom ingenting om at jeg var nr 25) og jeg har sluttet å motta mail.

Jeg har fortsatt mine 48 timer på å bestille sant? (Skal bestille for 3 kamerater, og de penga får jeg ikke før i morgen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...