Darx* Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Jeg bare lurte på hva folk her på forumet gleder seg til kommer ut på spill fronten nå som Hl2 er verdt ute en god stund? Jeg gleder meg uansett mest til S.T.A.L.K.E.R kommer ut! Det ser helt rått ut! Har sett alle klippene fra spillet samt bildene. Btw Go jul alle sammen
espinos Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Jeg gleder meg naturlig vis mest til Battlefiel 2 og Day of defeat source.
PoWerFeeD Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Pc: World of Warcraft, Battlefield 2 og Rainbow Six 4 Xbox: Forza Motorsport og Ghost Recon 2 Det sier seg vel nesten selv at World of Warcraft blir det jeg kommer til å bruke mest tid på.
Zeph Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Trudde eg hadde sett ein slik tråd før Battle For Middle-Earth og Half-Life 3
SkyMarshall Arts Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Battle for Middle Earth ... helt klart
kdog Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Rainbow Six 4 Jeg elsker rainbow-serien, men jeg så en video av Raindow Six 4.. Den var så amrikansk patriotisk at jeg ble kvalm. "This time they lost one of there owns.. this time it's personal!" De hadde til og med brukt hollywoods trailer-stemme. haha menmen.. kan jo bli tøft spill.
c740 Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 1. Gothic 3 2. S.T.A.L.K.E.R 3. Day of defeat source Gleder meg også til HL2 mods'ene begyner og komme for fullt.
bensinkanna Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 S.T.A.L.K.E.R er fremdeles på toppen av min liste, det har det vært siden før hl2 og doom3 kom også
PoWerFeeD Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Rainbow Six 4 Jeg elsker rainbow-serien, men jeg så en video av Raindow Six 4.. Den var så amrikansk patriotisk at jeg ble kvalm. "This time they lost one of there owns.. this time it's personal!" De hadde til og med brukt hollywoods trailer-stemme. haha menmen.. kan jo bli tøft spill. Enig enig.. Men de kan ikke dette så langt fra konseptet at alt blir ødelagt.. Eller, de kan jo selvfølgelig det.. Men de vet jo hva fansen vil ha håper jeg.. Men det kan jo vrike som dette er mer en oppfølger av rainbow six 3 enn raven sheild.. FPS spill på konsoll sux..
Fat_ASS Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Må vel si GTA LA til pc...=) Har bare sett en omtale om det på tv til PS2 å det så sinnsykt kult ut...=) Har PS2 men det er ikke kjangs i verden at jeg kjøper det til PS2 når det er Sagt at det skal komme til pc... Lurer på om Halo 2 kommer til pc også for da ligger vel det på en klar andreplass...
Darx* Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Skrevet 6. desember 2004 Er ikke day of defeat akkurat som det gamle bare litt bedre grafikk motor eller er det hl2 motoren?
Jan-Inge Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Ser veldig frem til at Live For Speed S2 skal komme ut. Desverre har det blitt noe utsatt til begynnelsen av 2005 på grunn av stadig nye ting de vil legge til av funksjoner.
Empire of the Sub Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 jeg må innrømme at jeg syntes THQ har steget noe vanvittig. Fra MotoGP til S.T.A.L.K.E.R... det er helt vanvittig bra! Jeg gleder meg mest til BMFE Og S.T.A.L.K.E.R!
agalate Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Kotor2 - har satt av feriedager etter releasedatoen Starcraft: ghost ser spennende ut også.
espinos Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 dod source bruker helt samme grafikkmotor som hl2 og cs source
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå