Gå til innhold

Black Mesa : Source


  

96 stemmer

  1. 1. Hadde du spilt det originale Half-Life 1 før du prøvde Black Mesa?

    • Ja
      91
    • Nei
      5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Kommer sikkert ut i samme pakke som Episode 3 og Portal 2, og under Valve-flagget.

Vel, det er jo det mange håper på, men da ville de vært tatt undet vingen for lengst, portal ble jo tatt innunder lenge for noen visste om de (Hvis vi ser bortifra narbacular drop, emn hvor mange vet om det egentlig?)

 

Narbacular drop har jeg faktisk gått gjennom 8D (kjempe prestasjon ja..)

Lenke til kommentar
Det jeg ikke skjønner er hvorfor de måtte lage på nytt mange modeller (våpen osv.) når det meste allerede finnes i HL2, selv om det ikke er -akkurat- som i HL1. Det er vel ikke SÅ nøye, og det gjør at man kaster bort mye tid i akkurat det der.

 

Er det en remake så er det en remake. Hadde aldri i verden vært Half-Life uten Half-Life våpnene. Det sagt, så bruker de ufattelig lang tid på å fullføre prosjektet, føles som om de bare sitter og kuker rundt når de ikke kommer med noe nytt.

Lenke til kommentar

Har de gitt noen grunn for at de ikke har gitt oppdateringer siden juletider 2007? Er helt enig med at det føles ut som de sitter og kuker rundt, når man ikke hører noe som helst. Mangler de folk, som f.eks kodere/level designere? Er de ikke fornøyd enda? Står de fast i noe?

 

Kjipern, da BM er noe jeg har gleda meg stort til, men nå som de har brukt så lang tid så har det liksom daffa ned :p

Lenke til kommentar
Det jeg ikke skjønner er hvorfor de måtte lage på nytt mange modeller (våpen osv.) når det meste allerede finnes i HL2, selv om det ikke er -akkurat- som i HL1. Det er vel ikke SÅ nøye, og det gjør at man kaster bort mye tid i akkurat det der.

 

Er det en remake så er det en remake. Hadde aldri i verden vært Half-Life uten Half-Life våpnene. Det sagt, så bruker de ufattelig lang tid på å fullføre prosjektet, føles som om de bare sitter og kuker rundt når de ikke kommer med noe nytt.

Selvsagt. Men å bruke tid på å reskinne våpnene som er felles (som pumpehaglen) bør tas i siste liten, om i det hele tatt. Hvorfor ikke bruke samme skin som pumpehaglen fra HL2??

Lenke til kommentar
Selvsagt. Men å bruke tid på å reskinne våpnene som er felles (som pumpehaglen) bør tas i siste liten, om i det hele tatt. Hvorfor ikke bruke samme skin som pumpehaglen fra HL2??

 

Å retexture noe tar ikke lange tiden, og de bruker samme hagle som i HL2, men annen texture, noe som ikke tar lang tid.

OK da husker jeg feil. Jeg trodde de hadde laget en ny 3D-modell for bl.a. haglen.

Lenke til kommentar
Selvsagt. Men å bruke tid på å reskinne våpnene som er felles (som pumpehaglen) bør tas i siste liten, om i det hele tatt. Hvorfor ikke bruke samme skin som pumpehaglen fra HL2??

 

Å retexture noe tar ikke lange tiden, og de bruker samme hagle som i HL2, men annen texture, noe som ikke tar lang tid.

OK da husker jeg feil. Jeg trodde de hadde laget en ny 3D-modell for bl.a. haglen.

 

Mulig de kommer til å gjøre det, men ut ifra det jeg vet så beholdte de den gamle :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...