Gå til innhold

hvilken klan er du med i?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
clan i farcry?, kødder du?

det er faktisk ein del som speler far cry mp relativt seriøst ;) det er riktignok 1vs1 i deatmatch som er det mest populære, det har nyleg vert fleire konkurranser i usa med brukbare preimer i far cry 1vs1.

eg hadde eigentleg tenkt å vere med i TAW i begynnelsen (før spelet kom ut), men eg fant ut at eg ikkje hadde tid til å vere med i nokon clan.

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

Har ikke spillt noen rene clan kamper, men spiller mye public assault (har sikkert spillt noen hundre timer....)

Jeg traff i sommer en "franskmann" på en TAW server, vi spilt mye sammen og avtalte nye tider. Så fikk vi msnen til hverandre og så skype. Så nå sitter vi og spiller "nesten" hver helg. Vi har også hatt et par stykker som har vert med litt, men for øyeblikket er det bare oss. (går under taggen TST, jeg heter forøvrig Blue-Sky TST)

Hvis et par stykker her inne kunne tenke seg og bli med og spille litt hadde det vert veldig gøy :thumbup:

Skrevet (endret)

Selv er jeg med i IG, som hovedsakelig består av gamle <<<M.!.A>>> medlemmer (meg inkludert), som igjen ble started av gamle TAW medlemmer. Er artig å spille assault med hele laget på teamspeak i stedet for at alle løper rundt for seg selv:-)

Endret av Tom_F
Skrevet

Så hvorfor ikke bli med i en? Det finnes en mengde klaner å velge i mellom, alt fra de seriøse, til de som bare spiller på gøy. Alt du trenger er en mikrofon:-)

• 4 uker senere...
Skrevet
Har spilt endel cs klanmatcher, men klanmatch på farcry må da være heaven? Noen som har spilt fler enn en?

Jeg har spillet sikkert 30-40 assault matcher med clanen min nå.. Det er sinnsykt fett.. Neste gang du går online på farcry se etter =SAT= medlemmer . Jeg er =SAT=ReBeLL

Skrevet
Ja det er nok av FAR CRY claner, bare sjekk clan base........... Finnes flere norske.

Edit: TAW suger

:tease:

Asså Blue nå får du se å komme deg inn å spillet litt sammen med oss igjen,, Og at du ikke prøver ut for clanen a gett :nei:

Etter kveldens match ligger vi på 4 plass på clanbase :w00t:

Å ,ja TAW suger :tease: , men greie gutter da..

Hilsen

=SAT=ReBeLL :cool:

Skrevet
Ja det er nok av FAR CRY claner, bare sjekk clan base........... Finnes flere norske.

Asså Blue nå får du se å komme deg inn å spillet litt sammen med oss igjen,, Og at du ikke prøver ut for clanen a gett :nei:

Hilsen

Hehe, je har vært på reisejobb siden slutten av november.....så vidt vert hjemme i helgene...Er endelig hjemme igjenn nå ;) 10-15 timers dager tar på ;) (jobba nattskift hele januar..) :p

Håper jeg snart får det ny hk mitt (bekreftet inn 8/2), så jeg kan mekke sammen den nye pcen min. (spec i profil)

Så skal du se det blir litt mer spilling på meg :dribble:

see yah ;)

Skrevet

Hilsen

Hehe, je har vært på reisejobb siden slutten av november.....så vidt vert hjemme i helgene...Er endelig hjemme igjenn nå ;) 10-15 timers dager tar på ;) (jobba nattskift hele januar..) :p

Håper jeg snart får det ny hk mitt (bekreftet inn 8/2), så jeg kan mekke sammen den nye pcen min. (spec i profil)

Så skal du se det blir litt mer spilling på meg :dribble:

see yah ;)

OK sånn å forstå. :ohmy: . Blir fet den maskinen der. Vet ikke om jeg hadde min nye sist vi snakket, men er ikke så værst den heller :whistle: .. Kom på serveren våres da grabben.. cya

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...