espinos Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Hva er det beste FPS-spillet dere har spilt.??
Warlord Nazdreg Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 selv om det er gammelt, så er det nok soldier of fortune 2: double helix digger det... .. .
shabador Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Vil nok si half-life serien. Jeg kommer ikke på andre FPS spill som har kapret meg på denne måten. (Wolfenstein 3D hadde jo sin sjarm når det var det eneste alternativet...)
Shimano Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 No One Lives Forever kommer bestandig til å ha en høy stjerne hos meg.
bajsmaster Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Som gammel Pro-gamer i quake må jeg si Quake, og det var lite som slo følelsen første gang det kunne bli lastet opp i OpenGL ....
Musty Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 må slenge meg på både Quake og Duke Nukem 3d her.. tok litt tid før jeg godtok quake, men siden har jeg ikke klart å ha det like gøy med fps... Duke er kanskje ikke det beste fps jeg har spilt, men ett av de som har gitt meg mest moro..
Eyefitness Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Far Cry, helt klart! Ellers likte jeg Nolf 1 og Deus x 1 (toeren av disse spillene likte jeg ikke)
Bubba-S Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Ingen ting slår Duker'n. holdt på flire meg ihjel i første sekvensen der han bokstavelig talt "rips his head of and shits down his throat" :!:
Arne_F Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 (endret) Det må enten være DooM eller Wolfenstein 3D... De to første spilla jeg spilte. Var ca 5-6år gammel. Men CS (1.6 og source) er en klar tredjeplass EDIT: Duke er jo kult da... Kan huske at jeg var en liten pervers drittunge som satt og så på stripperne i maaaaange minutter. Nærmeste jeg hadde sett en pupp på den alderen ^_^ Endret 4. desember 2004 av Rune_F
ttt Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 vanskeleg og finne ein favoritt, men klassikarar som quake serien og wolfenstein ligger høgt på lista. av nyare spel er vel nolf1&2 og far cry blant mine favoritter.
Veritas_ Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 All time high. Deus Ex 1. Todays high. Hafl Life 2
B4stian Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Vil nok si half-life serien. Jeg kommer ikke på andre FPS spill som har kapret meg på denne måten.
Mushaboom Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 No One Lives Forever 1 & 2, FarCry og HL2.
Empire of the Sub Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Doom 3, som igrunn er mye bedre mentalt og fysisk en hl 2 og farcry for det minste.
eught Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 (endret) Deus Ex. Endret 5. desember 2004 av eught
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå