rvenes Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Hei! Eg lurer på om eg kan ha spelet på begge maskinene samtidigt. Vil ikkje øydlegge steam kontoen min for og sei det slik. Eg bruker laptopen heime i helgene, og min stasjonere i vekedagane. Var ikkje cluet med steam det at man kunne logge på kvar som helst med sinn account og spele alle spela man har kjøpt kvar som helst? Og kva skjer om min steam account på den stasjonere er logga på og eg skal logge på på min bærbare heime? Accouten blir vel ikkje stengd permanent? Eller blir den stasjonære utlogga automagisk da? Eg speler jo seff kun på 1 av maskinene av gangen. Klarer ikkje multitaske så bra
Arne_F Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Det går fint! Du innstalerer det først på den ene pc'en så laster du ned steam på den andre også, så laster ned hl2 via din steamkonto. Da skal du ha hl2 på beggen pc'ene
Zeph Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Sånn som eg har forstått det kan du spele HL2, CS:S eller kva spel du vil frå Steam på alle maskiner i heile verda så lenge du logger deg inn på Steam med din konto.
likferd Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Du kan fint logge deg på kontoen din fra flere maskiner, du kan spille på samme kontoen på flere maskiner samtidig også.
d0ppler Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 jeg har også forstått det slik det er steam-brukeren som har kjøpt rettighetene til å spille spillet, uavhengig HVOR eller HVILKEN maskin du måtte benytte deg av
MrLee Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 husk at du bare trenger å laste ned en gang! kopier pakkefilene over på den andre! (mye raskere, hvis ikke LAN'et ditt suger )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå