Gå til innhold

Har to spørsmål om NFSU2 (pc)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det flere enn meg som irriterte seg litt når dem ikke fikk opp mulighet for keyconfig inne i selve spillet? Fikk det til å stinke litt konsollbuild av hele greia spør du meg.

 

(joda, funker jo selvfølgelig i hovedmenyen, men da må du jo ta ei aldri så lita pause for å komme dit, for så å loade der du drev)

Lenke til kommentar
Jeg har et spørsmål:

 

jeg har kommet 32% i spillet, men har tatt alt på kartet, kjørt SUV-banene og ALT på world map stage 1 og 2..

 

kommer liksom ikke vidre..

Da må du sannsynligvis style bilen din mere, eller vinne flere outruns.

skal prøve å style bilen mer, men fler outruns er ikke mulig, da jeg ikke finner noen å kappkjøre med. kartet er tomt for disse pilene :/

 

edit:

Lagt inn 1.1?

 

nei, skal prøve det også.

 

 

takker for tips. klasket det inn i denne tråden, fordi jeg ikke følte for å lage en ny for et så lite spørsmål :)

Endret av kjerts
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
skal prøve å style bilen mer, men fler outruns er ikke mulig, da jeg ikke finner noen å kappkjøre med. kartet er tomt for disse pilene :/

Outrun er kappkjøring med 'tilfeldig' forbipasserende. IKKE de pilene. Jeg tror ikke outruns har noe med fremgangen i spillet. Jeg kjørte vel 5 i løpet av hele karrieren.

Hvorfor står det da Outroun lost/won når du kjører mot de bilene som er markert med orange pil?

Outrun er de løpene som du kjører mot biler som er markert med orange pil på kartet..

80% sikker :cool:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

du tror du har alle, men de uniqe du kan få vises ikke som "låst".

de er gjømt og vises bare når du har fått dem.

og eneste måten å få uniqe ups er å kjøre outrun! :D

 

 

 

uniqe ups fåes på forskjelige "stage" i spillet, derfor kan du ikke først klare spillet og etterpå kjøre outrun for å få uniqe oppgraderinger. (noen få kan skaffes etter du har rundet spillet, men meste parten må du skaffe underveis :thumbdown: )

Endret av Radien
Lenke til kommentar

Einaste greia med outruns er at en får Wide body kits, er det ikkje?

 

Poenget er vel at en inngår en kontrakt med en eller anna fabrikant, der en forplikter seg til å bygge en x-stjerners bil. (uavhengig av om det ser bedre ut eller ikkje). Når en har oppfylt kontrakta, så får en låst opp fleire deler av byen.

 

Et retorisk spørsmål: Er det egentlig tøffare med carbon overalt på bilen? :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...