Gå til innhold

Xbox kabinett - worklog

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært kongebra om du laget flere rammer slik at du kan sette inn flere hardisker, og en pc dvd-rom ekstra (for å spille brente plater). Og så moddifisere xbox med den nye aladdin advance. Og så sette inn en LCD skjerm.

Kanskje sette inn LED's som blinker etter HDD og dvd-rom. Lage souround uttak bak xbox, osv

(Du kan finne slike ting på http://www.xbox-scene.com/tutorials.php)

PS: Mye tøft på hjemmesiden din!

:w00t:

Skrevet

DjKs,

jeg hadde tenkt på det, men økonomien min er ikke akkurat den store for tiden.

Det kan bli neste prosjekt, har allerede fått mye insiprasjon her inne i forumet og masse syke ideer til hva jeg kan lage :)

og da tror jeg nok det at jeg kommer til å lage et skikkelig gjennomført prosjekt, men det store problemet er at jeg suger til å planlegge..heh.. jeg danner meg bare et bilde i hodet og prøver å lage det..

har forresten vært inne på xbox scene å titta litt... og laget meg ideer derfra også :)

men jeg har sett at det er ikke så allverdens mange som har laget kabinett til box'en sin, så det hadde jo vært kult om noen andre i dette forumet også gjør det? :)

rart ingen har gjort det, eller at det er lite utbredt...

hadde også vært fett å lage en kombinert tv-xbox...

takker for positiv tilbakemelding...

dette er morro :D

Skrevet

Fint arbeid. Leste den for en dag siden elns ;) . Eneste jeg synes er at boksen ble for stor, men det nevner du selv også. Ble veldig tøft med "frosteffekten". Du blir oså spart for å måtte vaske så fort det kommer to støvkorn eller et fingermerke :p .

Skrevet

nettopp, sparer meg mye der ja med å pusse det ned.

jeg hadde jo først og fremst tenkt å ha et blankt kabinett, men fant fort ut at det ikke kom til å gå... for det limet fester seg svært dårlig på helt glatt plexi..

måtte pusse ned med litt grovere papir der jeg skulle lime.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...