Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

 

Får litt vondt i håndleddene når jeg kjører biceps-curl med stang.

Kan det være løsningen å kjøpe sånne?

Det hjelper ikke. Mindre curls eller pause.

 

Har hjulpet for meg før i den forstand at jeg har kunne fortsette med å ta curls på samme måte uten verken forbedring eller forverring av håndleddene.

 

 

Edit: vet dette er spurt og svart på tusen ganger men har noen tips til større armer (spesielt biceps)

Har høye biceps fester så har et relativt dårlig utgangspunkt (dvs. overarmene så små ut selv da de målte 40.5/41cm (hadde dog litt høyere fett % da))

 

Det jeg gjør nå med treninga hovedøvelsemessig er at jeg trener all benken min smal, og trener alle ryggøvelser med underarmsgrep, av assists trener jeg dips (smalt) to ganger i uka 3-4 sett på 10+ reps med ekstravekter og 10+reps nedtrekk og 3-4sett curls med flat/ez-stang/hantler to ganger i uka.

 

Av kosthold går det i nok proteiner og solid kcal overskudd.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde så vondt i underarmene pga curls at jeg ikke klarte og fullføre settene mine, bytta ut stang med hantler og poff problem borte.

 

Dagens oppsig:

Er ikke særlig pratsom på gymmet, men blir da noen få ord utveksel med enkelte. Anywho, traff på en kar som jeg ikke har sett på 1/2 år, type av den bøse-ripped typen, han sa med ei gang wow, så mye større du har blitt. #konfidenceboost!

Lenke til kommentar

Bikker snart 80 nå, trent "seriøst" i ett år, men begynte vel for litt over to. Fra syrepingle på 67kg, til snart 80kg så gjøres nok noe riktig. Men ja, jeg spiser så lite fordi jeg sliter med det. Har jo vokst opp på vanvittig mangelfult kosthold, så er vanskelig og legge om :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...