Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

 

 

Det verste er at han visstnok  sier " Er dette ditt siste sett?" eller no.  :huh:

 

Ikke si at du kan indisk i tillegg til alt annet?!

 

Haha, det får holde med fire. Jeg spurte en kompis av meg som er ifra India, han som alle andre derifra er tannleger. :D Men jeg så også at noen skrev det i kommentarfeltet så no idea om det var hans oversettelse eller om han bekreftet det som sto der. 

 

 

Er ikke den scenen dubbet på spansk? Eller et annet beslektet språk?

Endret av Zarac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

War nevnte det var 22 språk? Jeg tagget indern og skrev "Hva sier han?". Er så nysgjerrig at jeg er har lyst å finne ut hva som blir sagt - samtidig ser jeg i kommentarfeltet flere spenstige oversettelser, inkludert den han også hevdet. Var derfor jeg skrev "visstnok" for ante ikke om det reelt stemte eller ei. :)

Endret av Dukien
Lenke til kommentar

Btw! Selveste Philips var i Oslo nå her om dagen i regi av NIH. Dette er fyren som har en en bedre forståelse av den muskulære proteinsyntesen enn de aller fleste. Hadde tenkt å komme men kræsjet med min egen skoleplan. 

https://www.science.mcmaster.ca/kinesiology/people/faculty/292-Stuart%20Phillips.html

Therese twittret litt om dette og spurte fort om det ble fremlagt noe ikke-publisert forskning; her er tråden og bilder. Som forventet så er melkeproteinet totalt overleget og i akuttfasen kanskje fokusere på myse, men trolig svært flisespikkeri for de aller fleste. Fikk tilsendt lydfilen fra seminaret, kan sende den videre om noen har lyst å høre på foredraget.

Her er twitter-tråden:

Endret av Dukien
Lenke til kommentar

I dag så jeg en fyr som satt oppå hantlene på stativet. Jeg vurderte å ta en øvelse med de hantlene bare for å poengtere hvor digg det er for oss andre med rævsvetten hans på utstyret.

Hos oss har vi en kar som trener med "lue", ligger alltid en syltynn svettestrek igjen på setet etter han. Merker meg alltid "ruta" hans og holder god avstand.

 

Også har vi de som løfter hantlene fra racket og blir stående der, 20cm fra speilet og forsøker seg på en eller annen flygebevegelse mens han samtidig sørger for at ingen får tak i en eneste hantel på 2m's avstand..

 

Lol... Så akkurat en scene fra en eller annen film med Jason Statham... Han har løsningen på problemet han gitt(:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Maskinen kan måle lengde, watt, kcal osv.

Man ror til man har nådd 27kcal og så er det thrusters som er frontsquat til overhead press.

 

Kjedelig å se på, kjedelig å utføre men er veldig viktig for å skille konkurrentene.

Og tungt som faen, thrusters er sykt seigt etter bare 10 reps...

Lenke til kommentar

jepp...det er bare det at det har vært så "lett" hittils. Jeg har jo økt inntaket sakte men sikkert og en eller annen gang måtte jeg vel møte veggen.. :hm: ....holder på å spy av fullkornsris og kjøttdeig, det har liksom "alt" så det er blitt mye av det... :hmm: ...

 

I.o.m. at jeg ikke spiser stort fra 00.00-08.00 (grunnet fækkt følelse etter måltidet) på jobb og deretter sover til kl.15 blir det jo fort et tynnslitt opplegg :closedeyes: lol...

 

kanskje jeg få kjøpe meg no gainer jeg og da, som jeg kan bruke i disse sjeldene stundene..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...