Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Over 12:00?

 

Jeg trodde hele poenget med løping var at man skulle bruke så kort tid som mulig? Har jeg gjort det feil i alle år? :huh:

 

Det er økende belastning i fart og stigning og man skal holde ut lengst mulig, maks 15. Det kunne du googlet deg til ;)

 

Edit, skriveleifer.

Endret av Anaio
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Muskelminnet er vel kanskje gjeldende for deg. 175 er jo veldig bra i mark. Fra Haugesund forresten? Hvilket senter trener du på?

 

Greit nok. Men ikke fornøyd før jeg bikker 200.

 

Kossen viste du eg va fra haugesund da?

Har vært medlem på aerobic expressen. Vært støttemedlem der en stund etter sykkelsesongen sluttet (etter hårfagrerittet ;)). Men avtalen løp ut for en uke siden. Er bortreist på jobb nu. Blir vel at jeg melder meg inn der for 1 år til, men sikkert på hovedsenteret siden vektene ikke er all verdens på expressen. Skivene er 25% mindre i diameter enn det en bør forvente.

 

Du trene hen da?

Lenke til kommentar

Greit nok. Men ikke fornøyd før jeg bikker 200.

 

Kossen viste du eg va fra haugesund da?

Har vært medlem på aerobic expressen. Vært støttemedlem der en stund etter sykkelsesongen sluttet (etter hårfagrerittet ;)). Men avtalen løp ut for en uke siden. Er bortreist på jobb nu. Blir vel at jeg melder meg inn der for 1 år til, men sikkert på hovedsenteret siden vektene ikke er all verdens på expressen. Skivene er 25% mindre i diameter enn det en bør forvente.

 

Du trene hen da?

 

Det står FKH på avataren din :) Jeg trener på Trimeriet.

Lenke til kommentar

@ doof. Var det sel olje du tok istedenfor omega3? Og evt hvor på nett bestiller du? (Hvis du da ikke presser selen selv...)

Seolje inneholder omega3, grunnen til at jeg valgte det er at oppdrettsfisk blir fora med soyaprodukter. Genmanipulerte sådann og olje fra fisken inneholder mindre av de ønskede fettsyrene.

 

Jeg får ekle oppgulp av olje uansett kvalitet så jeg er gått over til fisk 3 ganger i uka...

 

Norkost.no er den kuleste, beste og billigste leverandøren.

Endret av Doofenschmitz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

@ Zarac

 

Kommer fra østlandet hvertfall, og "kraftig beinbygning" ble egentlig brukt som et mindre støtende uttrykk for å være småtjukk og ja, kraftig type. (Har blitt kalt dette selv i barneskoletiden), har aldri vært forbundet med vekt i kilo, mer at du "kjører stor maskin" som Antonsen sier det :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...