Dufen Skrevet 20. desember 2012 Skrevet 20. desember 2012 Beinpress, need I say more? Var kanskje litt krass, men meiner beinpress ikkje er verdt å nevne i styrketreningssammenheng. Hvor mye presser DU i benpress?Det er er helt valid øvelse å nevne, selv om ditt bilde av styrketrening ikke korrelerer med alle andres så kan du drite i å projisere... 6
Lovegame Skrevet 20. desember 2012 Skrevet 20. desember 2012 Usikker på om du har fått mykje meir muskelmasse, eller om det er fett% som har gått veldig ned. Framgang er det uansett. Tror det er mest nedgang i fettprosent, prøver mest å bare bevare det jeg har av muskler. Har kastet fra meg over 17kg nå, og satser på at mesteparten er fett.
wingeer Skrevet 20. desember 2012 Skrevet 20. desember 2012 Selv om knebøy er bedre enn beinpress er beinpress bedre enn ikke knebøy. 4
aomt Skrevet 20. desember 2012 Skrevet 20. desember 2012 Syns beinpress er utruleg undervurdert øvelse egentleg. For å trene bein er den heilt fenomenalt. Eg kjører knebøy kun fordi eg får bedre aktivering i gluts, ellers føler eg får meir ut av beinpress. 1
Akse Skrevet 20. desember 2012 Skrevet 20. desember 2012 Beinpress knuser jo knebøy på quads. Dere som maser om hvor dårlig beinpress er har antageligvis ikke kjørt ordentlig tung høyrep beinpress.
AnewZ Skrevet 20. desember 2012 Skrevet 20. desember 2012 Har du kjørt ordentlig tung høyrep knebøy da, Akse?
Diskutant Skrevet 20. desember 2012 Forfatter Skrevet 20. desember 2012 Hvorfor spør di på en så tvilende og sarkastisk måte? Hva får deg til å tvile på det?
Akse Skrevet 20. desember 2012 Skrevet 20. desember 2012 Har du kjørt ordentlig tung høyrep knebøy da, Akse? Yeeee. Nå spørs det jo hva du mener er ordentlig tungt da.
aomt Skrevet 20. desember 2012 Skrevet 20. desember 2012 Tungt er jo veldig relativt. Ein må dømme ut i frå egne evner. 50kg i bøy kan vere tungt for noe - oppvarming for andre. Begge vil ha rett.
AndyPanda Skrevet 21. desember 2012 Skrevet 21. desember 2012 (endret) Støtter Thor delvis i det med beinpress. På den måten at 300 ikke er et sammenliknbart tall, ettersom 300 på beinpressen din kan tilsvare 180 på beinpressen min. Og så har vi det med forskjellig beinplassering også da.. Forøvrig enig med Akse i at tunge høyrepsserier på beinpressen er en killer. Har ofte kjørt opp mot et toppsett med 5 reps, av med 20% dropsett umuddelbart, og så av med 20% og dropsette dropsettet umiddelbart. Har vel vært oppe i 30-40 reps på siste settet en gang. Måtte bare rulle ut av hele apparatet og legge meg på gulvet for en stund.. Endret 21. desember 2012 av AndyPanda 1
Dufen Skrevet 21. desember 2012 Skrevet 21. desember 2012 For folk med prolaps er benpress ofte det eneste alternativet til å få trent ben. Se på Hodgetwins f.eks. (vel, kanskje ikke den beste referansen men jeg regner med jeg fikk oppmerksomhet pga den ) Har en kompis som fikk føkka ryggen i Afghanistan (datt av en ATV) og nå ikke får lov av lege/fysioterapeuten å kjøre bøy/mark. Han har langt større bein og tåler mer vekt på ryggen på fjellet enn oss andre... Her skal sies at han kun trener benpress, leg extensions og hamstring curls... Offtopic spiste jeg en dunderkveldsmat: 200gram kyllingfilet, 100gram ris, halv brokkoli, 1,5 liter Coca Cola!, 50gram hjemmelaga guacamole og 100gram mais. Spiste en "Kos, sjokoladepudding" til dessert. GAAAAAAAAAAAAAAAINNZZZZZZ
Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. desember 2012 Skrevet 21. desember 2012 http://www.kjendis.no/2012/12/20/kjendis/barbie/ken/justin_jedlica/plastisk_kirurgi/24913297/ Da fuck, "Har tatt over 90 operasjoner, inkludert implantater i brystkassa, bicepsen og tricepsen." Toppen av latskap?
Kevlar Skrevet 21. desember 2012 Skrevet 21. desember 2012 90 operasjoner, og det der er resultatet, da hadde jeg krevd pengene tilbake 6
Skosåle Skrevet 21. desember 2012 Skrevet 21. desember 2012 den pingla der hadde aldri klart å trent seg opp til en dritt uansett. ekle undermenneske 6
Dukien Skrevet 21. desember 2012 Skrevet 21. desember 2012 Sto akkurat opp til denne : Nå er det bare å vente til min ubrukelige tvillingbror kommer slik at jeg kan hogge løs, faen har aldri sett en så stor kake! 3
discostu Skrevet 21. desember 2012 Skrevet 21. desember 2012 For folk med prolaps er benpress ofte det eneste alternativet til å få trent ben. Se på Hodgetwins f.eks. (vel, kanskje ikke den beste referansen men jeg regner med jeg fikk oppmerksomhet pga den ) Har en kompis som fikk føkka ryggen i Afghanistan (datt av en ATV) og nå ikke får lov av lege/fysioterapeuten å kjøre bøy/mark. Han har langt større bein og tåler mer vekt på ryggen på fjellet enn oss andre... Her skal sies at han kun trener benpress, leg extensions og hamstring curls... Offtopic spiste jeg en dunderkveldsmat: 200gram kyllingfilet, 100gram ris, halv brokkoli, 1,5 liter Coca Cola!, 50gram hjemmelaga guacamole og 100gram mais. Spiste en "Kos, sjokoladepudding" til dessert. GAAAAAAAAAAAAAAAINNZZZZZZ 200g kylling? dunder? Spiste 600g kylling og en pose grønnsaksblanding til kvelds igår
AnewZ Skrevet 21. desember 2012 Skrevet 21. desember 2012 1,5l cola > 600g kylling. Legg deg, jypling.
BMWCoupeFtw Skrevet 21. desember 2012 Skrevet 21. desember 2012 Jeg har nå gått fra 87 til 92,7kg i vekt på litt over 2 månder. Men det føles mest som at alt legger seg på magen og ikke der jeg naturligvis ønsker. Men så har jeg jo økt i styrke så skal ikke klage. Så da lurte jeg på om det var noen her som har prøvd glutamin tilskudd? Det skal jo hjelpe å sørge får at proteinen blir brukt til muskeloppbygning kontra organer etc.
Akse Skrevet 21. desember 2012 Skrevet 21. desember 2012 (endret) Effekten av BCAA og andre aminosyrer er så liten at du bare kan glemme å se den på vekten under en julebulk edt: reduser heller kaloriinntaket. det er ikke vits i å spise som en gris heller. Endret 21. desember 2012 av Akse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå