Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Det er løsningen for de som liker å spise seg mett i 2-3 måltid VS 6 små.

Da slipper man tenke på å ta med seg maten hit og dit.

 

Mer magisk er det ikke, jeg spiser ikke på den måten.

 

Vel, der er jo bevist at faste er helsefremmende. I tillegg gir det kroppen mer tid til å forbrenne fett.

Åja? Hvordan er det bevist? Direkte bevis? Reductio ad absurdum?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte inn noen saker i dag for å lage meg noen burritos for å ha med på skolen fremover. Det jeg lurer på er hvordan jeg burde lagre disse. Blir de dårlige av å ligge i kjøleskapet for lenge? Må jeg fryse de ned å ta de opp kvelden før skolen feks?

 

Fikk laget 5 stk, av det jeg kjøpte inn i dag, da jeg gikk tom for kyllingkjøttdeig og tortilla ganske fort. Da satt jeg igjen med en god del åpnede produkter. Som en hermetikkboks med bønner og mais, pluss en god del ferdigkokt pasta og ris. Pastaen og risen har jeg puttet i plastbokser og satt i kjøleskapet, mens hermetikken står åpen. Kan det stå slik lenge?

 

Er ganske fersk på matlaging og kunne trengt litt tips her. :p

 

Kan forresten nevne at hver burritos inneholder følgende næring:

 

691 Kcal

26g protein

92g karbs

23g fett.

 

2 av disse i løpet av skoledagen vil nok hjelpe med vektøkning !

Om dei skal stå i 3-4 dager, kan dei godt stå i kjøleskapet. Skal dei stå noe lenger enn det, bør du helst fryse dei ned. Men då mister du noe av smaken, om du er kresen med det:)

Lenke til kommentar

haha, jeg ble så sinsykt provosert at jeg ikke klarte det engang. Det skal ikke så mye til for at ei 17 år gammel jente ser fit ut når man har relativt god forbrenning. Jeg synes det er bra at folk trener, men når 12 år gamle jenter står å ser seg i speilet og ikke er fornøyde med kroppen sin, så må det ringe noen bjeller.

 

Har ikke satt meg så mye inn i livet til jenta, men det forundrer meg ikke et sekund om hu har botox.

Lenke til kommentar

Varmer jeg opp i et kvarter kan jeg ta frontbøy uten noe særlig problem, så det har hjulpet, men jeg er spent på hvordan det går på litt tyngre vekter. Jeg kjenner fortsatt at det stikker rimelig kraftig om jeg presser knærne godt ut til siden, men jeg får bare kjøre på å satse på at det gir seg etter hvert. Må bare takke for hjelpen, for det er første gang på et halvt år at jeg har kunnet trene bøy!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...