Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe jeg alltid har lurt på... Hvorfor er treningssentere (i hvert fall de få jeg har trent på) typisk mer crowded i begynnelsen av uka? Mandager er verst, så kommer tirsdager, etc. Hva er det som skjer utover i uka som gjør at folk begynner å neglisjere(?) treninga?

I Norge har alle benkpress på programmet på mandager, så kommer variasjonen i resten av uka :p

Lenke til kommentar

Jepp, kohoklade sender vekta til himmels.

 

Seriøst, må virkelig slutte å lese om mulige diagnoser for den vonda tåen min. Endte opp på en side som viste i detalj hvordan operasjonen fungerte... holdt på å besvime.

Vært der selv. Var selv og så på ryggradoperasjon da jeg var voldsomt redd for virvelskyvning en liten periode nå i helgen. Fikk røntgenresultatene i dag, og jeg har faen aldri vært så glad noen sinne.

Tanken på at kroppen ikke fungerer slik hodet vil er kvalmende og kvelende.

Det gjenstår jo fortsatt å finne ut hva smertene mine skyldes, men at det ikke er ryggraden er en enormt lettelse. Mareritt fra helvete.

Endret av wingeer
Lenke til kommentar

Jeg er såpass nevrotisk av meg at jeg skal ordne meg time hos legen. Det er nok lurt uansett da jeg har vært litt plaget med leddene de siste 5-6 årene og jeg vil helst unngå å ende som en krøpling i en alder av 30...

 

Forresten, jeg er ikke vant til store sykehus, kun små legesenter. Hvordan er "prosedyren" for å ordne en time hos, for eksempel UNN her i Tromsø? Ringer man et hovednummer eller?

 

Landmusa på bytur.

Lenke til kommentar

Jeg er såpass nevrotisk av meg at jeg skal ordne meg time hos legen. Det er nok lurt uansett da jeg har vært litt plaget med leddene de siste 5-6 årene og jeg vil helst unngå å ende som en krøpling i en alder av 30...

 

Forresten, jeg er ikke vant til store sykehus, kun små legesenter. Hvordan er "prosedyren" for å ordne en time hos, for eksempel UNN her i Tromsø? Ringer man et hovednummer eller?

 

Landmusa på bytur.

Såpass nevrotisk er jeg også. Det er nok verdt å dra til legen. Ellers slår tankene seg løs og så havner man i en avgrunn.

Vet ikke helt hvordan det er i Tromsø, men vanlig praksis er vel å bestille time hos en allmennlege. Hvis du har fastlege er det jo gjerne h*n du går til. Ellers er det nok mulig å finne en privat som kan ta deg inn på dagen, evt. en offentlig med litt ventetid. Uansett er det nok et hovednummer. Sjekk nettsidene?

Lenke til kommentar

Jeg er såpass nevrotisk av meg at jeg skal ordne meg time hos legen. Det er nok lurt uansett da jeg har vært litt plaget med leddene de siste 5-6 årene og jeg vil helst unngå å ende som en krøpling i en alder av 30...

 

Forresten, jeg er ikke vant til store sykehus, kun små legesenter. Hvordan er "prosedyren" for å ordne en time hos, for eksempel UNN her i Tromsø? Ringer man et hovednummer eller?

 

Landmusa på bytur.

Såpass nevrotisk er jeg også. Det er nok verdt å dra til legen. Ellers slår tankene seg løs og så havner man i en avgrunn.

Vet ikke helt hvordan det er i Tromsø, men vanlig praksis er vel å bestille time hos en allmennlege. Hvis du har fastlege er det jo gjerne h*n du går til. Ellers er det nok mulig å finne en privat som kan ta deg inn på dagen, evt. en offentlig med litt ventetid. Uansett er det nok et hovednummer. Sjekk nettsidene?

 

Har ikke fastlege, der jeg kommer har det kun vært en lege. Jeg vet det finnes noen private klinikker i byen, kanskje jeg skulle prøve en av dem... skjønt jeg er veldig skeptisk til den ene, både fordi de skrev idrettsskader som "idretts-skader" og fordi de hadde følgende å si på sine nettsider "Etter 5 behandlinger kan pasienten bli 50% bedre".

 

50%? Seriøst, prosent?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...