Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Har ikke hatt det slik før, noen andre som har opplevd noe lignende?

 

Alle årntlige menn får vell kribling i pungen av å kjøre fort? :D

Jeg bruker det i vhertfall ganske "aktivt" når jeg kjører langt. Begynner ejg å bli litt sigen i øya så må man opp i fart og ta noen forbikjøringer slik at man får litt adrenalin ut i kroppen og skjerper konsentrasjonen :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som sagt før; PF passer ikke for alle. Men man kan ikke si at du ikke passer til en før du har prøvd over flere dager. Det tar tross alt noen dager før sult-hormonet har tilpasset seg det nye spisemønsteret.

 

Lykke til Doofie ;) Du skal ikke se bort i fra at du kan få deg en positiv opplevelse.

Jeg har vell kjørt PF siden VGS, da mer grunnet latskap enn noe annet :D Er såjævla gidd å drive å lage ørten måltider hele dagen, da lager jeg heller en Stor grye med gryterett eller steiker en pakke med kyllingfilet (600g) og spiser det i løpet av kvelden.

Lenke til kommentar

Har ikke hatt det slik før, noen andre som har opplevd noe lignende?

 

Alle årntlige menn får vell kribling i pungen av å kjøre fort? :D

Jeg bruker det i vhertfall ganske "aktivt" når jeg kjører langt. Begynner ejg å bli litt sigen i øya så må man opp i fart og ta noen forbikjøringer slik at man får litt adrenalin ut i kroppen og skjerper konsentrasjonen :ph34r:

 

Hehe, joda - har alltid fått et rush av å kjøre forbi - men nå er det bare hands down nesten for mye til meg av og til xD værste var når jeg blåste forbi 3 biler på ei langstrekke. Lot gasspedalen hilse på mr gulv og farten ble deretter med 240 hk/. 300 meter lengre frem sto mr veivesen med kjøretøykontroll. Jeg trodde det var mr politi, var helt skjelven sikkert over en time etterpå. Det gir seg liksom ikke  :ph34r:

 

 

 

Lenke til kommentar

Ahhh! Bra fest i går ass! Drakk ikke så mye som jeg trodde jeg ville, mista kalinkaen min som fortsatt var halvfull. Fikk meg mus på staken også, alt i alt en bra fest! :D

 

Hva har det der med trening å gjøre?

 

skulle akkurat til og si det :p fest og horer har vel ingen ting og gjøre på "den store treningstråden"

Lenke til kommentar

Ahhh! Bra fest i går ass! Drakk ikke så mye som jeg trodde jeg ville, mista kalinkaen min som fortsatt var halvfull. Fikk meg mus på staken også, alt i alt en bra fest! :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tok forøvrig 30 push ups i dag. (militær pushups med kassa i bakken og smalt grep) Etter å ha trent 5x5 med 20kg. Ble overrasket over framgangen i reps.

Endret av Sno
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ahhh! Bra fest i går ass! Drakk ikke så mye som jeg trodde jeg ville, mista kalinkaen min som fortsatt var halvfull. Fikk meg mus på staken også, alt i alt en bra fest! :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tok forøvrig 30 push ups i dag. (militær pushups med kassa i bakken og smalt grep) Etter å ha trent 5x5 med 20kg. Ble overrasket over framgangen i reps.

 

hvor mange tok du før du startet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...