Gå til innhold

Kvalm av å spille HL2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har aldri merket det på noe slags fps spill egentlig... samme hva FOV stod på..

Men jeg har derimot merket det på tony hawk 3, med mye opp og ned basseng kanter :sick:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir drit kvalm av å spille det i lengden, å tar jeg en pause og kommer tilbake etterpå så er det som om skjermen stråler mot øynene mine :D

liker ikke dette, men om du bytter Field of View (FOV) til 90,,, da blir det jo sånn fisheye følelse blir det ikke? ekke så keen på å bytte standard... vil ha det som det er meningen....

Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet

Hehehe

Eneste spillet jeg ble kvalm av var første Doom. Når han vogga fram og tilbake i gangene. :cry:

Skrevet

En jeg kjenner ble alltid så kvalm av Half Life når han hadde grafikk innstillingene på direct 3d, men når han skiftet til openGL ble han merkelig nok helt bra igjen...

Skrevet
Jeg får ikke opp consolen i HL2. Noen tips?

Har aktivert console i options, men skjer ikke noe da jeg presser (~)

add-console i launc options inne på steam.(hæyreklikk-->properties-->launc options)

Skrevet

Har samme problemet. Må ta små pauser med jevne mellomrom. Da går det som oftes bra. Men jeg får hodepine av mobiltelefoner og trådløst nettverk også. Så hjernen min er sikkert ikke "up to date" med all denne teknologien.

Skrevet

Jeg også blir kvalm. Godt å høre at det ikke bare er meg, da alle kameratene mine håner meg når jeg må ta pauser med hodet i fanget :ermm:

Skrevet

Jeg ble faktisk kvalm av CS deleted scenes. Jeg fikk rett og slett vondt i hodet av å spille det i mer enn 1 time.

Men snart skal jeg få meg HF2. Skal ned i byen å kjøpe det :)

Skrevet
Jeg ble faktisk kvalm av CS deleted scenes. Jeg fikk rett og slett vondt i hodet av å spille det i mer enn 1 time.

Men snart skal jeg få meg HF2. Skal ned i byen å kjøpe det :)

hva står F en for ??? Half Life 2

Skrevet

Jeg blir ikke kvalm av HL2..

Med det nye Larry spillet blir jeg kvalm av og Doom 2 på PS var helt jævlig, der blei du sprekksyk av å bare prøve..

Skrevet
det er eneste FPS som kjører på FOV 75 istedenfor 90 som er standard.

Ikke helt riktig, Söldner - Secret Wars:

# default fov in degrees

m_fovDeg=50

Og her nytter det ikke stille den, men så er det ingen som klager over at de blir dårlige heller. Har nok noe med det å gjøre at det er så rask grafikk i HL2 også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...