Gå til innhold

Half-Life: Gordon Freeman=G Man?


Anbefalte innlegg

Er det ikke egentlig mere "sannsylig" å tenke seg at G-man er Freeman fra fremtiden? At de er en og samme person.

Hvis du snakker (lenge) med det ene alienet på airboat delen får du (hva som virker som) informasjon som støtter hva du sier der.

 

Det høres ihvertfall sånn ut når man selv lurer på om G-Man og Gordon kan være samme person før man snakker med det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det ikke egentlig mere "sannsylig" å tenke seg at G-man er Freeman fra fremtiden? At de er en og samme person. Å si at G-man kan manipulere tid og rom er jo en understatement av dimensjoner.. Hadde ikke lagt merke til at de er så like og heller ikke at navnene ligner så mye før nå. Tenkte egentlig kun på government man som det ble sagt tidligere i tråden.

 

Spennende!

Tanken har streifet meg.... Men må utforske mer alt stoffet i spillet før jeg kan si noe mer.... Skal gå igjennom det på hard neste gang. Og utforske hvert eneste støvkorn..

Lenke til kommentar
Er det ikke egentlig mere "sannsylig" å tenke seg at G-man er Freeman fra fremtiden? At de er en og samme person. Å si at G-man kan manipulere tid og rom er jo en understatement av dimensjoner.. Hadde ikke lagt merke til at de er så like og heller ikke at navnene ligner så mye før nå. Tenkte egentlig kun på government man som det ble sagt tidligere i tråden.

 

Spennende!

And the plot thickens ;)

 

Hehe, litt kul teori da. Men kanskje litt vel søkt, hehe.

Lenke til kommentar
Er det ikke egentlig mere "sannsylig" å tenke seg at G-man er Freeman fra fremtiden? At de er en og samme person. Å si at G-man kan manipulere tid og rom er jo en understatement av dimensjoner.. Hadde ikke lagt merke til at de er så like og heller ikke at navnene ligner så mye før nå. Tenkte egentlig kun på government man som det ble sagt tidligere i tråden.

 

Spennende!

And the plot thickens ;)

 

Hehe, litt kul teori da. Men kanskje litt vel søkt, hehe.

det er jo ikke søkt.

G-man ligner gordon freeman, bare at han er eldre (og med linser eller laseroperasjon).

 

Kanskje gman har et kamera i kofferten og tar opp det freeman gjør :p eller ikke :p

Lenke til kommentar
Er det ikke egentlig mere "sannsylig" å tenke seg at G-man er Freeman fra fremtiden? At de er en og samme person. Å si at G-man kan manipulere tid og rom er jo en understatement av dimensjoner.. Hadde ikke lagt merke til at de er så like og heller ikke at navnene ligner så mye før nå. Tenkte egentlig kun på government man som det ble sagt tidligere i tråden.

 

Spennende!

And the plot thickens ;)

 

Hehe, litt kul teori da. Men kanskje litt vel søkt, hehe.

det er jo ikke søkt.

G-man ligner gordon freeman, bare at han er eldre (og med linser eller laseroperasjon).

 

Kanskje gman har et kamera i kofferten og tar opp det freeman gjør :p eller ikke :p

og det forklarer iallefall hvorfor han heletida kan dukke opp der du går...

Lenke til kommentar

Ok, etter alle argumentene så var det ikke lengre så søkt :) Trekker kommentaren min herved tilbake.

 

Et godt poeng MrLee! Han er jo alltid "tilfeldigvis" der Gordon er. Uff, har holdt på å oversett han en del ganger i dette spillet. Et par ganger så jeg kan kun pga at jeg tilfeldigvis spilte et segment to ganger. Og de gangene jeg har sett han så ser jeg han kun på avstand. Antar han kommer nærmer etterhvert :) Håper ihvertfall det.

 

Gleder meg til å komme hjem fra jobb og spill litt til! :w00t:

Lenke til kommentar

Ugg... G-Man ligner jo pent lite på Gordon :ermm:

 

Han er vel en slags observatør... Drar i trådene litt her og der

 

Virker som han har full kontroll over det meste

 

Hmm, alt blir jo spekulasjon... Men jeg kommer til å blånekte til graven at G-Man har familiebånd/er Gordon

Endret av Carl M
Lenke til kommentar
D blir nice å få vite hvem  han egentlig er..

Men plz ikke 2010!! da e jeg jo 21... en gammel gubbe med null reaksjon!! :p

Forsiktig nå.....gammel gubbe du liksom.

Jeg er 30 og like barnslig som en 17 åring....og rask :D

:w00t:

Min første pc var en amstra 64 :tease:

Hehe... OK da har jeg ikke noe å bekymre meg for:)

 

Jeg har faktisk ikke giddet å gå gjennom hl1 så jeg har ikke sett g-man så veldig mange ganger..

Men teorien om at han er Gordon fra framtida var interessant! Tviler egentlig at han er faren til han Gordon.. Og tviler på at HL blir til en dårlig StarWars parodi :p:D

Lenke til kommentar

Når portalen detonerte og alt summerte seg, så fikk jeg det for meg at siden hele menneskeheten er under Combine kontroll - så er det vel egentlig logisk at G-Man er en eller annen høystående Combine autoritet som har valgt og ta form som en uptight businessman istedenfor en slimete klyse med gummihud som sikkert er tilfelle hjemme i Combineworld #183 i Nexus 13813810b galaksen vi var på besøk i HalfLife 1.

 

Det er iallefall lite trolig at han er noe annet enn han som drar i trådene på toppen, siden han har den friheten han har ved å gå uberørt hvorsomhelstt, og dukker opp med kryptisk informasjon når alt annet har gått til helvette for maktsyke mennesker som Dr.Breen. Det spiller jo liten rolle for da Kåmmbaines hvorvidt han mislyktes eller ikke. Hadde G-Man vært en av Dr.Breen sine nære allierte, så kanskje han hadde vært en smule mer irritert. Men pulsen hans er jo lavere enn frameraten i Doom 1, så så veldig ute av seg er han ikke akkurat ...

 

HalfLife 3 skal bli spennende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...